2011. november 5., szombat

street fashion..with me :)

a múltkori kis fotózás után Dukai Regivel indult a szegedcafé fashion rovata, aztán naponta frissül:) eddig egy csaj kivételével mindenkit ismerek,aki megjelent benne, mondjuk várható is volt, hiszen a csajszi aki nekem is szólt, hogy jó lenne, ha részt vennék ebben, halasi (oda jártam gimibe). eddig karinról tetszett a legjobban, mindjárt meg is mutatom őket:) ma felkerültem én is, buli utáni fáradt fejem van és kicsit szemembe sütött a nap, de nem magyarázkodom, mert szerintem tök normális lett a kép:)) kb minden turis cucc volt rajtam, de nem is féltem bevallani:) 
a másik amit akartam mondani, illetve inkább megköszönni nektek drága szépségeim, hogy elértük a 90.000 oldalmegjelenítést!!!! tudom, hogy vkinek kb ennyi követője van, az oldalmegjelenítés meg egy nap, vagy egy délután ennyi, de nekem ez hatalmas szám, és nincs messze a 100.000-től, ami azért jól hangzik nem?:D mindenestre lehet h ebből én vagyok fele (azt számolja amikor én nézek rá, és be vagyok jelentkezve? lehet buta kérdés..:D) de akkor is naaagyon jóóó, mindennek a vége egy szó: KÖSZÖNÖM !! :))
a harmadik pedig csak az, hogy szép hétvégét kívánjak nektek, szépen süt a napocska, irány kifelé, én tegnap egész délután egy prezentáción dolgoztam, agrárpolitikából a konyhaasztalnál, meg is fájdult a nyakam:S de legalább végre kész van..ma meg tanulni kéne.. de eddig csak az történt, hogy elaludtam rajta..-.- 
ma még itthon leszek, utolsó napja a frenetikus őszi szünetemnek, holnap viszont már korán megyek szegedre, ugyanis egy szupertitkos bevetésen leszek (fotózok). az a baj, hogy tényleg titkos, és nem is mutathatom meg nektek a végeredményt jó sokáig, félő, hogy meglátná az, akinek készül. szóval majd jó sokára visszatérek erre a témára:) mindenesetre nagyon várom, jó kis munka lesz, imádni fogom, és remélem a személy is akiről készül:) puszi innen neked!!! :)
ennyi kb, bocsi ha hosszú voltam, ide akartam sűríteni mindent, most jöjjenek a linkek, képek:) 

ITT megnézhetitek az egész posztot:)

Karinét pedig ITT. :) gyönyörű:) majd ha fenn lesznek a többiek, őket is linkelem, nagyon csini volt mindenki :)

pont elkaptam 90000-nél éjszaka:) JUPIIIII:)

ma pedig:
forró kakaó:)

tv háttérzajnak:)

tanulás

ééééééés úgy várom a karácsonyi időszakot:) inkább csak a készülődést, a díszeket, fényeket, karácsonyi vásárt, gyertyákat, koszorút:)) 

szép szombatot, köszönöm, hogy velem vagytok :)) xoxo

10 megjegyzés:

  1. Ha nem ikszelted ki, hogy téged ne számoljon, akkor téged is számol. (Statisztika, ott a jobb oldalon a az oldalmegjelenítési előzmények száma alatt van egy olyan, hogy "Saját oldalmegjelenítések nyomon követésének mellőzése", és ha ott bejelölöd, akkor mellőzi.)
    Amúgy nagyon tetszik az outfited! :)

    VálaszTörlés
  2. köszi Berta!! be van jelölve, szóval úgy néz ki engem nem számol:) na hát így még jobban örülök:) x

    VálaszTörlés
  3. jajj, nagyon jó az a baglyos gyűrű! állítható méretű? :)

    VálaszTörlés
  4. köszi :)) nem, de a c&a-ban ugye különbözőek vannak, ez azt hiszem M-es volt:)

    VálaszTörlés
  5. A titkos személy is puszilgat Téged! :))

    VálaszTörlés
  6. gratula, nagyon szép szám :) imádom a blogod, a képeid és a stílusod :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  7. Hm. elég rég óta olvaslak és gondoltam most írok. :D
    Gratulálok a 90.000hez ;)
    Amúgy feldob az a hír, hogy más is várja rajtam kívül már a karácsonyi őrületet :3

    VálaszTörlés
  8. Szia.Mariann v.ok és lenne egy kérdésem. Én is újságírónak tanulok ugyanott ahol te is tanultál és sajnos nem sikerült a gyakorlatom, mert megszűnt a Rádió Plusz.Nah szóval a kérdésem az h.lehet-e a Szegedcafé-nál gyakorlatozni? Félek az elutasítástól ezért elsőnek téged kérdeznélek :)

    VálaszTörlés
  9. csemi : drága vagy, örülök, hogy olvasol:)) köszönöm!!! :) karácsony, én már nyáron képes vagyok várni.. :D és énekelni a rockin around the christmas treet:)

    Mariann: oo, sajnálom, hogy nem sikerült:( van ott ismerősöm (én nem kötődök hozzá munkailag egyébként), megkérdezem tőle, hogy van-e ilyen lehetőség:) én egyébként a délmagyarnál voltam:) írj egy emailt (hodiaudrey@gmail.com), hogy tudjam te vagy, meg ott könnyebb is válaszolni, ha meg tudok vmit, és nem kell mindig itt a bejegyzés alatt figyelned:) xx

    VálaszTörlés