2011. november 9., szerda

reggeli helyzetjelcsi :D

nem tudom mitől van ilyen jó kedvem... :D mindenesetre azt tudom, hogy nemsokára elugrok egy cipőt venni, aztán meg gyors 10re suliba, ééés zh-t is írok, úgyhogy majd szurkoljatok, ha épp nincs jobb dolgotok 2-től :) remélem egy medencében csücsöltök és koktélt szürcsölgettek vhol egy szép kis szigeten és boldogabbnál is boldogabbak vagytok, na akkor nincs is más dolgotok, látjátok, drukkoljatok nekem! :D 
tegnap megcsináltam a körmöm, elég barbie babás lett, ami azt illeti, ha gondoljátok, megmutathatom majd délután/estefelé:) 
zitussal ma futni megyünk az esti óránk után, holnap pedig referálok az egyik órán, vagyis nekünk kell tartani az órát, ilyen előadást, ééértitek:) szóval ezer a dolog, és mind fontos (:P) . 
a tegnapi poszthoz a soksok dícsérő szót köszönöm, annyira drágák vagytok, nekem meg el sem hiszitek mennyire jól esik, és hogy fel tudjátok dobni ezzel a hangulatomat:)) ha valaki esetleg nem látta volna, megnézhetitek ITT  :))

na indulok lassan, szép napot szépségeim!!!


hát elég ergyának tűnik itt a fejem na mindegy :D


úgy hiányzik vajaskenyér :(( nem hoztam őt most vissza, de nem is tudjuk mi legyen. :((


ölel titeket adrus

4 megjegyzés:

  1. Én szurkolok neked, HAJRÁ! :)

    VálaszTörlés
  2. Hajrá Adri! Vagány lány vagy, h zh előtt még egy cipővásárlát is bevállalsz, én anno mindent a para letudása utánra időzítettem.
    Óóó, Vajitlan állapot, hogyhogy?! Barbis körmöket pedig persze, h lesnénk! ;)

    VálaszTörlés
  3. Az a jó, hogy jó a kedved! Mindig szép vagy, főleg, mikor mosolyogsz!
    A tegnapi fotók pedig tényleg nagyon szépek lettek! (Kicsit le vagyok maradva, de igyekszem bepótolni...)

    VálaszTörlés
  4. köszi lányok, édibogyók vagytok!! jelentem a cipő is megvan (kép vagy ootd hamarosan), a zh is maxpontosnak ígérkezik, bejött a reggeli tanulás:))
    Vajit nem hoztam még vissza szegedre, mert rengeteg cuccom volt, meg nem is egyből az állomásra mentem, nem akartam túráztatni szegényt, de egyébként eldönteni sem tudjuk mi legyen vele, most otthon van tesóival, pontosabban már csak az egyikkel, de ott nagyobb a tér, és biztosan jól érzi magát a szabadban. nem tudom ennyi idő (szünet meg ez a hét) után vissza tudna-e szokni a lakásba:S nem tudjuk mi legyen:)

    VálaszTörlés