2011. november 10., csütörtök

ready for...

...spinning :) 8-ra megyünk, 10 körül már itthon leszek, remélem frissen és tisztán, szóval ha még ébren lesztek (és akkor is ha nem:D) megmutatom nektek a héten vásárolt szerzeményeimet :)) nem sok, de imádom mindet:) jelentem a zh tutijól sikerült, a mai agrárpolitika kiselőadás szintén:) szóval jupijé, vége a hétnek, holnap nincs olasz az egyetem napja miatt, szóval többszörös jupí:) így holnapra takarítást tervezünk zitával, később pedig átjön Karin, salátázunk egyet :) szombaton pedig dolgozni megyünk, fárasztó lesz, de várom kicsit :) ennyit most, este jövök :)
 mindjárt még eltávolítom a szememről a tusimusit :D na puszi nektek :) szurkoljatok, hogy jó zenék legyenek, és ne haljak ketté edzés közben. xoxo

4 megjegyzés:

  1. Szia, a Fit Worldbe jársz? Egyszer csinálsz egy spinninggel kapcsolatos bejegyzést?:) Én is szemezek már egy jó ideje ezzel a sporttal, de még nem mentem elmenni az első órára! :DD

    VálaszTörlés
  2. thündérke, köszi, kicsit kések a szerzeményes posttal, de még ma várható:) csak nappali fényben akartam fotózni őket, nem este:))

    Névtelen: igenigen oda:)) persze írhatok róla, sőt lehet elviszem a fényképezőmet és megkérem az edzőmet h csinálhassak pár képet, bár azt hiszem h neten is van fenn:) írok majd róla hamarosan, örülök h érdekel:))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Adri, várom a posztot! :)))

    VálaszTörlés