2011. november 22., kedd

outfit szombatról:)

hétvégén picit voltam otthon, segítettem anyának, megölelgettem őket apával rendesmód :D szombat este viszont jelenésem volt itt Szegeden, Zzuzsi szülinapján, amit Dóriéknál tartott :) már régen voltam (magamhoz képest) bulizni, így vártam is, és hozta is a megfelelő eredményt :D volt vacsi, Dóra vőlegénye szakács és isteni kajákat csinál, torta is volt, vizipipa, jó hangulat, egy kis innivaló :) 

szoknya: new yorker
felső: turi
kardigán: Zitusé, lenyúltam egy éjszakára:)
cipő, táska (ami nem látszódik) a fúzős barnásszürkés magassarkúm volt rajtam, ugyanolyan színű táskával:) (kínaiból)


néda, hogy örülök :D









dóri és tutu:)


ja és képzeljétek, most voltam zh-zni reggel, talajtanból és agrokémiából éééés 5ös lett:) mármint az egyik ötös, másik hármas, de feleltem szóban is az ötösért, és így meglett:) már csak egy elméleti zh-nk lesz, ha az 5-ös lenne, megajánlott jegyet kapnék, ami nem volna hülyeség :D szóval hétfőre agorkémia zseninek kell lennem omg :D most csináltam egy kis túrókrémet, paprikával tolom, később megyek fotózni, aztán remélem délután lesz időm a nyereményekre. ne haragudjatok, ha húzódik a dolog, csak ezer meg ezer feladatom van mára :D viszont karácsonyi zenéket hallgatok, és banyek, imádom mindet:D lehet h ti úgy gondoljátok, hogy túl korai, de én általában már szeptemberben elkezdem ezt csinálni, most viszont kibírtam eddig, úgyhogy jó vagyok :)) hallgassatok egy picit ti is, naaa a kedvemért:)) puszillak titeket:)


ölelpuszil, adri

6 megjegyzés:

  1. Te szép :) édi a kardigánod nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini vagy, tök jó hangulatúak a képek. Biztos jó buli volt.:D;) Nekem is ideje lenne partizni, tökre benagymamásodtam.:D:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. csini és szép vagy mint mindig.=) ha ez ilyen gumis szoknya akkor nekem is van ilyenem, csk az h&m basic és ritkán hordom, mert kidudorodik a naaaagy hasam benne.
    jajj és én is akarok veletek bulizni, brühühü meg brühühü, hogy soha nem jön össze.

    VálaszTörlés
  4. Jó ez a kardigán és szép vagy, mint mindig! Az "uram" idekukkantott, mikor blogoltam és mondta is, milyen szép vagy :-)

    VálaszTörlés
  5. Ilka, köszönöm:))
    Andi: akkor irány a party, most vagyunk fiatalok, ne mammeroskodj!! :D
    Zsann: köszönöm drága:) jaja gumis full kényelmes, tök sokszor van rajtam, mármár gáznak érzem:D de húzd fel te is, tuti jól áll:)) BULIZZUNK már együtt:(
    Thündérke: bizony, jól látod :D
    Bog-Bog: nagyon köszönöm, és az uradtól is megtiszteltetés ilyen bókot kapni:) köszönöm! :))

    VálaszTörlés