2011. november 30., szerda

nyereményjáték!!! jupííí

igen nálam. igen végre. igen MA!!! :D juhú, remélem feltöltődnek a képek,és minden stimmel majd. ma megint 4 után álltam neki fotózgatni őket, szóval tekintsetek el a minőségtől, és azt nézzétek csak, hogy miket nyerhettek!:))) remélem tetszeni fognak, próbáltam úgy válogatni, hogy ha én nyerném, én is szívesen hordanám/használnám őket:) jajjj, remélem tetszeni fognak!! :)) 
a játék menete egyszerű lesz, követni kell hozzá a blogot itt, plusz esély pedig a blog facebook oldalának lájkolása :) összesen ennyi esélyt lehet szerezni. ez azért van, mert (senki ne vegye magára) én nem nagyon szeretném veletek reklámoztatni magam. nem azért mondom tényleg, de nem akarom, hogy az oldalsáv tele legyen ezzel (de nagyképű vagyok:D), és erről írjatok bejegyzést. írjatok csomó izgi dologról, mindennapjaitokról, tesztekről, ootd, notd, bármit olvasok, de a nyereményjátékos posztokat utálom. pont ezért nem akarom, hogy rólam legyen ilyen. persze néha jó, mert másoktól értesülhetsz az új játékról, amiről te lehet nem is hallottál, de ő se biztos, hogy ezért rakja ki, hanem mert plusz esélyt jelent neki. miért is akarná, hogy te megtudd, milyen jókat lehet nyerni, hiszen akkor neki kevesebb esélye van, ha te is jelentkezel..nemde? :D szóval annyi ebből a lényeg, hogy követned kell a blogom nyilvánosan, és plusz esély a facebookos lájk :) az, hogy a bejegyzést lájkolod, nem ugyanaz!! az oldalt kellene, amit belinkeltem korábban:))  
csak magyarországi címre postázom ki a nyereményt, így jelentkezzetek:)) 

tehát a tennivaló: írj itt egy kommentet, amiben leírod:
  • milyen néven követsz
  • ha lájkoltad a facebook-os oldalt, azt milyen néven tetted
  • és csak, hogy ugráljak örömömben, írd le, hogy mit szeretsz a blogomban:) ha van valami, amit hiányolsz, de szívesen látnál, azt is meghallgatom:)
két nyeremény lesz, aki először jelentkezik majd a két nyertesből, ő választhat majd, hogy melyiket szeretné:)) éééés kedves 100. követőm, emlékszem, hogy neked is ígértem egy ajándékot, feltétlenül szólj, ha ezt olvasod, és vedd fel velem a kapcsolatot, mert te is kapsz valami meglepetést!! :)

sorsolni pedig vaji fog :D már vannak ötleteim, hogy hogyan, de majd még kitalálom. ha nem is mindkettőt, egyik nyertest biztos ő fogja meghatározni, a másik pedig lehet, hogy a szokásos módon történik majd. úgyhogy minden kedves szó, amit írtatok rá a blogon, most biztosan szerencsét hoz majd :D 


a nyeremények pedig (hajj, remélem tetszeni fognak, de izguloook :D)

első csomag:




tartalma:
egy 3 soros karkötő
egy saját készítésű gyűrű
egy karácsonyízű tea:)
egy kis édi mikulásos gyertya
repedező körömlakk, kék színben

második szett:


tartalma: 
bőrtisztító, nyugtató arcmaszk
barna lovely szemhéjtus
teafű
saját készítésű gyűrű
éééés egy kétujjas csodaszépség gyűrű a claire'sből :)

mindkét csomagba szeretnék majd valami meglepit is csempészni, hiszen közeledik a karácsony:)) de ezt még nem találtam ki:)) 
többen említettétek a fotózós ötletet, ha véletlen szegedi lenne az illető, aki nyer, és szeretne, szívesen készítek róla képeket, ha mégsem így történne, akkor pedig lehet később hirdetek tavasszal egy olyat is, amiben fotózást nyerhettek, de ez még a jövő zenéje, kitaláljuk addig még, hogy hogy legyen!! :)) 

jelentkezési határidő:  december 9. !!!!!
sorsolni szerintem azon a hétvégén, 10-én, vagy 11-én fogok:))


remélem sokan fogtok jelentkezni, mindenkinek sok sikert!! :) úúúgy izgulok, remélem jó lesz :))) puszillak titeket 


73 megjegyzés:

  1. Éééén jelentkezem. :))
    nyuszi néven követlek, FB-n pedig Komornik Eszter néven keress.
    Mindent szeretek a blogon, de a képeidet imááádom. :)

    VálaszTörlés
  2. Sziaa!! :) Már nagyon vártam, hogy kihirdesd! :)
    Itt Zsófi V néven követlek (kb. 194.-ként), fb-n pedig Zsó-ként. :)
    Szeretem a blogod, mindig felvidítasz! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. :) szia!
    blogot Lilla néven, fb-ot Lilla Varga néven követem, és a blogot imádom, főleg a fotóid miatt is, meg mert olyan pozitív vagy mindig :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj szépséges ajándékok!
    Tünde néven követlek és Tünde Vargaként vagyok a FB-on :)
    Imádom a képeid és azt ahogyan írsz: nagyon-nagyon pozitívan és lelkesen. Öröm olvasni. :)

    VálaszTörlés
  5. Szupiii jó ez a nyeremény játék.:) Már csak 1 kérdés: itt elég kommentet írni az alábbi dolgokkal vagy facén kell? :D

    Nah a biztonság kedvéért itt megteszem.

    A blogodat azt hiszem Ági néven követem nyomon. Facebookon pedig Ágnes Nagy vagy Nagy Ágnes :D

    Azért szeretlek olvasni drága Adrim mert mindig vidámságot csempészel a napjaimban és imádom a szövegelésedet, a képeidet a kreativitásod a lényed.:)) Örülök hogy megismerteleek és nem győzök hálás lenni a csúcs szuper képekért amiket kaptunk tőled.:) <3

    VálaszTörlés
  6. Lillával nem tagadhatjuk le a rokonságot, pedig nem beszéltünk össze, hogy egyszerre komizunk és nagyjából ugyanazt :)

    VálaszTörlés
  7. Dóri néven követlek, facebookon pedig Dóra Miklós néven. :) Leginkább a a fotóidat szeretem, mert én is fotózok. :)

    VálaszTörlés
  8. Wáá de jó minden iszonyat cuki, én mindenhol követlek itt Rita face Rácz Rita

    Szeretem a képeket (ez olyan alap) és a mosolyodat mert mindig nagyon vidám vagy :D

    VálaszTörlés
  9. juhuuuúú, végre valami jó is ebben a napban :)
    anita néven követlek, facebookon pedig fodor anita néven! :))
    szeretem póniországot, úgy ahogy van. kezdetektől fogva olvaslak :)
    pusziii
    ui: remélem vaji engem sorsol, és végre akkor összejönne a teázás is ;)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jók az ajándékok! Itt Rozali néven követlek, facebook-on Janicska Rozália néven lájkoltalak és imádom a blogodban a képeket, azt, hogy (a blogod alapján) mindig tele vagy energiával és életkedvvel!

    VálaszTörlés
  11. Szia! :) A blogot petralibenyi néven követem és Petra Libényiként vagyok fent FB-on. :)
    Nagyon szép ajándékok Pónihercegnő. ^^ Nekem a te blogod az egyik kedvencem, örülök, hogy megtaláltam.^^ Szeretem, mert gyönyörű képeket teszel fel, aranyos hangvétele van az írásaidnak, és ezáltal szimpatikusnak tűnsz. :) Jó olvasni,amit pötyögsz és tudni, hogy mi történik veled.^^ Puszi Póniországba. :*

    VálaszTörlés
  12. Éniiiiis jelentkezem! :D
    Itt Panda néven követlek, fb-n Szemenyei Vanda.
    Szeretem a fotós posztokat, mert igazán van hozzá tehetséged ésés az outfitjeid is mindig csudimesések, lehetne még több belőlük! :))

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    *Petrus*néven követlek, fb-on pedig Petra Szalai.
    Nagyon jó dolgokat válogattál össze ^^
    A blogodról annyit, hogy szerintem ez az egyetlen, amit többször is végignéztem már. Annyira szeretem a képeidet, az életszemléletedet, meg mindent. De tényleg, több ilyen emberke kellene, és akkor nem lennének rossz dolgok.

    VálaszTörlés
  14. Szia :)

    Köszönjük a nyereményjátékot. Nagyon jó lett :))

    Csillusshkaa néven követlek.
    facebookon pedig Csilla Péter

    A blogod így tetszik ahogy van minél több a kép anál jobb. És imádom , hogy személyes is . Bepillantást nyerhetünk a mindennapjaidba.
    Ahogy mondtam a kedvenc bloggerinám a kedvenc blogom.

    VálaszTörlés
  15. Szija

    hajnoca3 néven követem a blogod
    Facebook-on Horváth Hajnalkannéven
    Nagyon szeretem a blogod , a stílusod , a képeid , a vidámságod , a közvetlenséged <3 És a nyeremények , fúúúúú !

    VálaszTörlés
  16. Szia Adrus!Blogodat Zitu néven,fb oldaladat Zita Németh néven követem!:)Amit szeretek a blogodban:elsősorban a fantasztikus képeidet,meg úgy az egészet,mindíg vidám vagy,jókedvre derül az ember ha ide téved!:) Köszi a játékot,nagyon szuperek a nyeremények!:)

    VálaszTörlés
  17. Szia! Rékus néven követlek és Rékus Varga néven lájkoltalak facebookon :)Nagyon szép képeket teszel fel, ez tetszik a legjobban :) puszi.

    VálaszTörlés
  18. végre végre végre! :)
    Kyna néven követlek, FB-on pedig Kókai Viktória Zita

    vidámság, mókázás, fotózás, főzés, divat.
    ha rossz a hangulatom (na meg akkor is, ha nem) mindig vigyorogva olvaslak :)
    egy tehetséges bloggerinának tartalak, Adrus.
    pusziii

    ps: hajrá Vajaskenyér!

    VálaszTörlés
  19. De vártam már!:) Nos szerintem tudom a neveket, de a hivatalosság kedvéért: Streisy néven követlek, facebookon pedig Virágh Barbara!:)S hogy miért szeretem a blogod? Emlékszem még mikor Szegeden Petra megmutatta, hogy mit is írsz, nem tudtam lekattanni róla. Frissítettem minden órában kb., és lestem, hogy van-e már újabb bejegyzés!:D Póniország meghozta a kedvem ehhez az egész blogos kis világhoz, nincs post, amit ne olvasnék Tőled..nem tudom pontosan, hogy miért, csak egyszerűen imádom az egészet ahogy van!:)

    VálaszTörlés
  20. Uuuu.. dejhóóóó.. (: már majd meghaltam a kíváncsiságtól. (:
    eperpanna néven olvasom a blogod, meg kommentelek, meg ilyesmi. fb-n meg gyorsan megfejtetted, hogy Zsoldos Petra lennék én.
    és ugrálni nem ugrálok, de kiadtam egy olyan kis vijjogó hangot, szóval nagyon örülök. és mit hiányolok? lehetne több posztod igazán adrus. :*

    VálaszTörlés
  21. Én ezt már nagyon váártam :)
    Itt: dori
    Facebook: Dóri Horváth


    Engem mindig feldobsz a bűbájos blogoddal :) talán ez a legjobb dolog benne..!

    VálaszTörlés
  22. zombiecanfly. néven követlek és azt szeretem a blogodban, hogy ilyen tipikus, este leülök egy teával és irány póniország:D az egész ilyen könnyed, csajos és cuki.:D (emlékszem, amikor rádtaláltam, elképzelni sem tudtam mi az a póni orr szag.:DDDD)

    VálaszTörlés
  23. júj:) köszönöm szépen a játékot:P (a legjobb szerintem benne a saját készítésű gyűrű:D ááá:D)
    Catwalk_bitch néven követlek itt, facebookon pedig Beatrix Varga-ként:)

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    végre egy karácsonyi nyereményjáték amiben van valami karácsonyi:)
    Fannalin néven követlek.
    Szeretem az oldalad, tetszik a szolid, trendi stílusod.
    Happy Xmas!

    VálaszTörlés
  25. isteneeeeeeem. *.* <3
    Na jó. el is kezdem. :D
    Mivel már régóta követlek, nem emlékszem melyik néven követlek. Vagy ezen: Vikii, vagy pedig ezen: semmisemmi073
    Facebookon: Farkas Viktória.
    Azért szeretem a blogodat, mert a képeid fantasztikusak, és mert olyan kis mosolygós, szimpatikus csajszinak tartalak. Akárhányszor meglátom, hogy új postot írsz, alig várom, hogy betöltsön, és olvasgassak. (ja, és mert te voltál az egyetlen olyan, akinek a blogján végig mentem, és mindent elolvastam) :)

    VálaszTörlés
  26. Sziiia!:) Nagyon szépek és jók és aranyosak az ajándékok! Réka néven követem a blogod és teszem ezt azért, mert rettentő jó fotókkal teli posztokat írsz és, mert olyan energiabomba vagy, hogy mindig felvidítod az olvasóid :) csatlakozom a "még több posztot" táborba!

    VálaszTörlés
  27. Hello Adrus! Először is annyira jó, hogy gondolsz ránk és megleped az olvasóid!! Már régóta követlek én is. Imádom a blogodban, hogy tele van élettel, a sok kreatív ötleted, a gyönyörűséges fotóidat, a ruháidat és persze a cipiket is, azt hogy mindig mosolyogsz a képeken. Annyira jó, hogy mindig a legapróbb részletek is klappolnak nálad! Szeretem, ahogy írsz olyan érzés mintha mindenki legjobb barátnője lennél, köszönöm, hogy beengedsz minket az életedbe kukkantani! Sokszor visszaolvasom a régebbi irományaidat rengeteg pozitív energia jön át belőlük. Én is arra szavazok, hogy méééééééég sok sok bejegyzést!!!!!! Nem mellesleg samelike néven követem a blogod, viszont a facebook profilom nem tenném ki (majd megíróm mailbe a nevem).
    Bocsánat, hogy egy eposzt írtam. Legyen szép napod!!

    VálaszTörlés
  28. Sziaaa Adri!:) itt és fb-n is : Renáta Suba ;) A blogod pedig úgy jó ahogy van!:)

    VálaszTörlés
  29. Szia!

    Móni néven követlek
    FB: Mónika Ország
    a blogodon a képeidet, az outfiteket és Vajit szeretem a legjobban:D
    Köszi a játékot, már nagyon vártam!:))

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Itt melina néven követlek, FB-n pedig Masa Melinda.
    Nyáron találtam rá a blogodra és annyira tetszenek a képeid, főleg a külső helyszíni fotóid, mivel jó látni a szeretett városom I <3 Szeged :)) meg az outfites posztok, hogy olyan kreatív vagy..igazából nem is tudok negatívat mondani, csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  31. Sziaa :))
    Nagyon szuperek az ajándékcsomagok :)) Alig várom a sorsolást!! Én sosem nyerek semmit az ilyen játékokon, de remélem, most sikerül :))
    A blogodat Adri néven követem :P :D A facebook oldalt, pedig (a 101kiskutyás bejegyzés után) 102.-ként, Adri Kasza néven ( :
    És a blogodat, azért szeretem, mert nagyon jól fotózol és mindig olyan jó nézni a kis képeidet (az outfit-esek az egyik kedvenceim, mert a stílusod is tök jó:) ), meg azért, mert annyira irigylem tőled, hogy annyi energiád van, hogy mindennap csinálsz minimum 5 dolgot és mész ide-oda :) Ezenkívül már sokszor fel vidítottál, vagy kedvet kaptam, a postodat olvasva valamihez..:)
    Előre is nagyon szép Karácsonyt :D én is alig várommár :)))és Vajinak nagy simit küldök (:DD)
    Puszi, Adri :)))

    VálaszTörlés
  32. sziia :3 itt "ági" néven követlek, Facebookon pedig Zsibrita Ágnes néven (:

    Egyébként imádom a fotóidat, és hogy mindig megosztod velünk őket, nagyon tetszenek :) illetve szeretem az outfit-es postokat is,mert tetszik a stílusod :) magát a blogot is szeretem,szóval így tovább :))
    ági :3

    VálaszTörlés
  33. sziaaa!:) dorca néven követlek, facebookon pedig György Dorottya vagyok.

    olvasom a blogod egy ideje, de mindig rss reader-ben töltöm le a bejegyzéseket, és most nagyon más és üdítő volt feljönni ide, totál más fílingje van, ha így olvasom, úgyhogy rászokok!:) amit még nagyon szeretek, a képeid, és ahogy írsz. rám is átragad a tettvágy és a pörgés, és motivál, hogy nekiálljak a dolgaimnak... na meg Szeged, ahol én is tanultam eddig az évig, és most nagyon hiányzik.

    VálaszTörlés
  34. szia!
    itt: kicsinecsko
    fb: Szűcs Zamfira néven követlek
    imádom a fotós képeidet mégmégmééég :)
    szeretem még nagyon az outfites posztokat is! azokból is még többet :)
    köszi a játékot!!

    VálaszTörlés
  35. Szia Adri!

    heni néven követem a blogod
    facebookon Kurai Henriett néven lájkoltalak.

    Már régóta olvasom a blogodat, csak eddig nem kommenteltem semmit :D.. Legjobban a receptes postjaidat szeretem, a szecsuáni csirkédet már meg is csináltam és isteni lett, utólag is köszii :D Még azokat a postokat is szeretem amikben mindig írod h tanulsz xd tudom furcsa de ez nekem is ösztönzés valamilyen szinten :D

    Szóval így tovább és remélem szerencsém, lesz mert a virágos gyűrű egyszerűen gyönyötű!

    VálaszTörlés
  36. Hali!
    Na én Ilka von Torok néven követlek mindenhol, vagyis itt a blogon is, meg facebookon is :D
    Éééés azért szeretem a blogod, mert nagyon cuki, nem tudom, h tudnám megfogalmazni de az egész jelenség ami te vagy nagyon édi, ahogy írsz ahogy kinézel. Meg nagyon öszinte vagy!
    xx Ilka

    VálaszTörlés
  37. Berta névvel követlek.

    Irígykedem nagyon a képeidre, nagyon jók.

    VálaszTörlés
  38. Sziaaaaa! :)))
    A blogon Krisztinka, fb-n Krisztina Kertész néven olvaslak!
    Az outfites bejegyzéseket szeretem. ;)
    Pusza

    VálaszTörlés
  39. Sziaa!!
    Sensimilia néven követem a blogod, fb-n Kinga Kosár néven lájkoltalak :)
    a blogod hangulatát szeretem, annyira adrusos :) szeretem.

    VálaszTörlés
  40. Szijjja :)

    Én viszonylag új olvasód vagyok.
    De határozottan irigy vagyok a blogodra...sajnos én nem tudok mindennap írni ezt nagyon sajnálom is ezúton -nem úgy mint te :$-.
    Imádom a képeidet és örülök,hogy tudod,hogy miben van jó és ne hagyd abba.

    Nem szeretem a blogodat...mert túl jó xD

    jó sorsolást Vaji-val ;)

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    Jucaaa néven követlek, fb-n Németh Judit néven.
    Szeretem a gyönyörű képeidet, a hangulatot, amiket ezek a képek árasztanak, hogy vidám vagy, hogy múltkor ilyen kedvesen válaszoltál a hozzászólásomra, a szuper turkálós dolgaidat, és hogy nem utolsó sorban szegedi is vagy.:)
    Amit hiányolok: lehetne egy poszt, amiben elárulod, hol vannak Szegeden jó turkálók.:)

    VálaszTörlés
  42. gabi néven követlek=) Facebookon pedig Magyar Gabi=)
    Imádom az írásaid, ahogy fogalmazol, és hogy állandóan pörögsz, és hogy rossz kedvemben nálad mindig meríthetek energiát=)
    Képeid is csodálatosak:)

    Tetszenek az ajándék ötletek=)
    szép estét!
    Pusziii

    VálaszTörlés
  43. sziaaa
    tetszik minden *-*

    Thündérke néven követlek :)
    facebookon: Virágh Emese

    Annyira jó hangulata van a blogodnak, szépek a képek, imádom az outfites bejegyzéseket, meg tökre szimpi vagy:)

    VálaszTörlés
  44. Juhéééé, játék! :)
    Remélem, macskaimádatom Vaji is érzi és az én nevem cetlijét rágcsálja majd meg vagy valami hasonló... bár a szerencse is mellém állhat, ha Vaji mást pécézne ki magának, ezen nem veszünk össze.
    Itt dyna néven követlek, fb-on pedig Tóth Edinaként.
    Szeretem, h egy őrült, lelkes, mosolybonbon vagy (én is ilyen pörgős lányka voltam a fősulis időkben, ezért talán még jobban kedvellek:)), kedvelem a fotóidat is, mert jó a hangulatuk és szimpin komponáltak, jah és szerepelnek rajta cicákok is (ez külön plusszpont:)) és még sorolhatnám.
    Nem tetszik részt nem is tudnék mondani, most picit átgondoltam és tényleg a te blogod az egyetlen ilyen, hálás vagyok, h az ég ide vezérelt... ;)
    És az első csomagnak örülnék, a gyertya és a gyűrű nagyon szimpi, a karkötőt is el tudnám képzelni a csuklómon (max. kis átalakítással), szóval nálam ő a befutó! ;)
    Köszi Adri, izgul-izgul!

    VálaszTörlés
  45. Szia :)

    Nagyon tetszik az optimizmusod ami süt minden írásodból és persze a képeidből :)
    Gyönyörű, igényesek a képeid, ebből még jöhet még több is.

    Sziporka néven követlek.

    VálaszTörlés
  46. Szia Adrii!! Itt is-ott is Vékony Diána vagyok még mindig. :D és már múltkor írtam neked,hogy úgy vagyok függő,ahogy ez a blog van. :D szeretem a kis tudósításaidat, a képeket, az élménybeszámolókat és állandóan irigykedem a ruháid miatt. :)) soksoksoksok boldogságot az ünnepekre! ^^ ja és indokolatlanul nagy mennyiségű forralt bort is kívánok :)) (széchényin nagyon fincsi :))

    VálaszTörlés
  47. Szia Adri!
    A blogodat Soledad néven követem.
    A fb.-on Soledad Gyurmaékszerei néven lájkoltalak.
    Ami miatt visszatérek a blogodhoz az az írásaidból és azon keresztül a belőled fakadó báj. :) Nagyon ritka manapság.

    VálaszTörlés
  48. Szia!
    A blogot Csipkelány néven követem, facebookon Mátéfi Dalma néven lájkoltalak. Egyébként a blogodban a fotós posztokat szereem a legjobban, annyira szép képeket csinálsz. Csodás a hangulatuk, az a legjobb :) De igazából az egész ahogy van nagyon szuper. Ja és amit most látok, hogy van karácsonyi visszaszámláló! Na ez csúcsszuper :D

    VálaszTörlés
  49. Szia :) Tóth Mariann néven követlek itt és a facebookon is :D Hogy mi tetszik benne, nekem az hogy egyetemista vagy és beleshetünk abba milyen is egyetemistának lenni,mivel jövőre én is szeretnék itt szegeden egyetemista lenni, olyan jó mikor a zh-zol és megosztod az élményeidet hogy hogy sikerült. Nah és persze a képeid :D eddig a Dórival készült Zápor tavas képek tetszettek a leges legjobban! Nagyon ügyi vagy! További sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  50. Szia!
    Nóra néven követlek,FB-n Nora Pirosként :)
    Imádom a képeidet, mindig megmelengetik a szívemet,csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  51. Adri ismersz Karin vagyok :D ÉS azt is tudod, hogy imádom a blogod, ahogy írsz hallom ahogy ,meséled szóban, a hangodat,nevetésedet mindent :) A képek meg magukért beszélnek. Téged is imádlak, maradj mindig ilyen és itt is köszönöm a tegnapi bulit hihi :D

    VálaszTörlés
  52. Dóriii néven követlek
    Fb-on Izing Dóra
    Legjobban a képeket imádom a blogodban.:)

    VálaszTörlés
  53. Szia!

    Netti néven követlek.
    FB-n Anett Piros néven lájkoltalak.
    Nagyon szeretem a képeidet,csodaszépek! :)

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  54. jihááá ^^ Petru néven követlek és Gyulai Petra vagyok hellosziaOffi :D ....imádom, hogy a sok közös élményt visszanézhetem/olvashatom itt, mint egy könyvben...és, hogy arról sem maradok le, amit nem együtt műveltünk (nagyhiba :D) és hogy van recept, rucis szett, elmerengős gondolatok, ünnepi hangulat...póniország egy kincsesláda :)

    VálaszTörlés
  55. Bár csak egyszer írtam ide akkor is névtelen maradtam, biztos ami biztos , de ezentúl Rékcy néven futok ;) Fb-n pedig,ha nem tudnád esetleg
    /:( / zahorecz réka
    Könyvjelző a blogod, imádom :))

    VálaszTörlés
  56. Christa néven követlek, Facen: Krisztina Sándor-Ferenczként, szuperek a képeid :)

    VálaszTörlés
  57. jupppijááá dejó kis ajcsik!!!!! azt hiszem tudod h ki vagyok :P dora straw néven követlek a nevem,hmmmm talán szalma dóra és facen is ott vok ponyland-en :) imádom h mindig ugyanarra gondolunk és h együtt döbbenünk rá a fotósok vlágára!! <3 :)

    VálaszTörlés
  58. Szia!
    Bár nem rég találtam a blogodra, annyira egyéni és stílusos, hogy kénytelen voltam visszaolvasni :) Mint egy jó könyv, sodor magával, nincs leállás. Csak így tovább!
    (bonnie.von.b néven követlek)

    VálaszTörlés
  59. Sziamia!

    legerősebb virágszál néven követlek, féjszen Gőgös Vanda Virág néven:)
    A blogodat nagyon imádom, főleg miattad, mert egy cuki Pónihercegnő vagy:D és a képeid annyira,de annyira jók:)

    VálaszTörlés
  60. Szia!
    Moncsiikah néven követlek
    Köles Móni néven pedig Facebook-on
    Annyira szeretem a blogod, mindig feldob, mert Te mindig vidám vagy és pörögsz ezerrel. Maradj ilyen! :)

    VálaszTörlés
  61. Szia Adru!
    LeeAnn LaRue vagyok, az arckönyvben Gárdonyi Anitaként találsz meg. Régóta olvaslak GoogleReaderen keresztül. :) Az utóbbi fél évben nagyon sokat változott a blogod, kíváncsi vagyok, hová fog újabb fél év múlva jutni. Szerintem jól halad. :)
    Pussz!
    LeeAnnácska

    VálaszTörlés
  62. n_norii. néven követlek
    Nóri Fodor néven lájkoltalak :))
    Imádom én is, hogy kis buzgómócsing vagy, a pörgésedet, hogy sosem állsz le, és a közvetlenségedet meg a kedvességedet. Meg ne változz! :D

    VálaszTörlés
  63. Sziaaa. :D
    Én csemi néven követlek már egy ideje :)
    Facebookon pedig Tóth Csenge névvel.
    Szeretem hogy hasonló felfogású vagy, ahogy norii. írta "buzgómócsing" :D
    De tényleg. Egyszerűen jó olvasni miket írsz le, képeidet nézegetni. Egyszerűen szuper vagy! :D

    VálaszTörlés
  64. Szia :) Nemrég találtam rá a blogodra és azóta visszamenőleg az összes bejegyzésedet elolvastam:) Imádom! Noémi Bor néven követlek itt is és facebookon is. :)
    Én a hajápolásért élek-halok,ezért imádom az olyan bejegyzéseket.A képeid pedig csodáélatosak,imádom nézegetni :)

    VálaszTörlés
  65. Szia!
    Eni néven követlek. FB-n Kovács Enikő néven.
    Imádom a stílusod és a képeidet, nagyonnagyon sokáig szeretnélek még olvasni! :)

    VálaszTörlés
  66. Szia!!
    Renii néven követlek.
    Fb: Nagy Renáta.
    Most találtam rá nem rég a blogodra, úgyhogy eddig a képek fogtak meg.. :)

    VálaszTörlés
  67. sziaa : )
    Tami néven követlek, facebookon Frankó Tamara néven : )
    a legeselegjobban az tetszik a blogodban, hogy olyan életvidám vagy: ) ha rossz is a kedvem, póniország után mindig mosolygok, meg nagyon nézek h huu deszéép : )) és a képeid is nagyon tetszenek! : )

    VálaszTörlés
  68. Szia Adrus!
    Milagroso néven követlek, FB-n Antal Virág néven lájkoltalak.
    A blogodban leginkább Téged szeretlek (de ezt úgy is tudod!) ;)
    Előre is boldog és szeretetteljes karácsonyi ünnepeket kívánok Neked!
    Puszi :*

    VálaszTörlés
  69. Anna néven követlek.

    Nagyon szeretem a képeid, és ahogy írsz a mindennapjaidról.

    VálaszTörlés
  70. Szia!
    kisevike néven követlek.
    Nagyon szeretem a turis 'zsákmányokat' és persze a velük készült outfit képeket :)

    VálaszTörlés
  71. szia! :)

    Nem tudom, miért, de eltűnt a jelentkezésem :( de ahogy néztem, még épp időben pótolom a hiányosságot :D Ha mégis szerepeltem már, akkor bocsi, csak annyira tetszik ez a játék!! :)
    Amit pedig a legjobban szeretek a blogodban, azok a képeid, a turis kincsek(jó lenne tudni, hová jársz :D),és a bejegyzéseid hangulata :) szerintem már mindet elolvastam :) szép estét! :)

    VálaszTörlés
  72. Na egy kicsit megijedtem, hogy lemaradok, de még épp időben.=P
    zsannu néven követlek, fb-n pedig Zsanett Horváth szakadatlan!=D
    Még emlékszem amikor majdnem 1 éve rátaláltam a blogodra és kiderült, hogy mennyi közös szál van, aztán meg találkoztunk és ugyanazt hoztad, mint a blogodban: igényességet, szépséget, meg jóstílust és hatalmaspozitívságot.és azt is baromira szeretem mikor vadulás van, mert mindig kellenek az olyan emberek akik szeretik a vodkát és nemfélnek megőrülni.=) Sajnálom, hogy mostanában kevesebb az ilyen alkalom és mindig tolódik, de reméljük, hogy lesz még jobb a helyzet!pusszanat.

    VálaszTörlés
  73. PusziNyuszi! Rejka néven követlek, Gyulai Réka néven lájkollak, itt is, ott is :)
    Amit a legjobban szeretek a blogban: Téged!
    Minden Adris témát, rucit, ékszert és Vajit <3 Biztos jól kijönnének Pityussal ;D szóval Vaji, tudod a dolgod ;) :*

    VálaszTörlés