2011. november 20., vasárnap

last night

was awfully crazy :) itt egy gyors emlék az első állomásról, a singben nem sokat voltunk, továbbálltunk később a jatéba:) ott azt hiszem nem történt fényképezkedés :D 


a dóriéknál készült képeket majd ha megkapom tőle, akkor mutatom nektek is :) 


annyira jóó ez a zene, és a szövege is :D 

na ennyi, most megcsináltam az olasz házit, még kicsit tanulok, hogy ne azt érezzem, hogy ez a napom totál hasztalan volt :D puszillak titeket, hamarosan jövök majd egy interjús posttal (Akkezdet phiaival), a nyereményjátékkal, outittel, stbstb:) 

szép vasárnap estét srácok, puszicsók.

4 megjegyzés:

  1. girls power!
    ne vidd túlzásba a tanulást azért. pihi!!

    VálaszTörlés
  2. :)) megfogadtam a tanácsod, és inkább néztem sorozatot :D

    VálaszTörlés
  3. hart of dixie, gossipgirl, awkward, big bang theory :D ezekből volt rész, amit még nem láttam, és belekukkantottam a szombat esti x faktorba is:D eredményes egy vasárnap volt :D

    VálaszTörlés