2011. november 29., kedd

hangulat

michael bublé karácsonyi albumát hallgatom, és lassan nekiállok tanulni:) ma volt egy pénzügy gyakorlatom, de semmi extra, holnap viszont zh-zunk megint, szóval kell a tanulás:) kicsit megint (újra és újra) karácsonyi hangulatba keveredtem, pár képet mutatok, aztán rohanok is tanulni, ez csak ilyen összecsapott poszt, holnap úgy is mindannyian itt lesztek, mivel..........igen, az amire gondoltok, és igen, az amit ígérgetek már egy ideje :D de így csinálja egy jó marketinges is, nem? :D nyugi, nem csak ígérgetés, csak mindig eltelnek a napjaim, besötétedik, nem jó fotózni, meg nem voltam megelégedve minden nyereménnyel, többet és többet akarok nektek adni:) de majd holnap meglátjátok (most már tényleg, és bocsiiiii, hogy eddig húztam:D) na akkor holnap jövök, addig pedig itt egy kis adri, egy kis dísz, egy kis hangulat, egy kis ezaz:)

tegnapi adri:)
polyvore-on is :)

ilyen az albiban a falam az ágyam fölött:) kicsit ovis, kicsit szabálytalan, kicsit sajátkezű, de az enyém:)





köszönöm a tegnapi szurkolást egyébként, majd ha lesz eredmény, szólok:) holnapra is elkél majd egy két szorító ujjacska, aztán pedig tudjátok, jövök :)) remélem jól vagytok, nekem hihetetlenül fáj a buksim, de már vettem be egy gyógyit, rohanok is tanulni! :)) 

kitartás kicsibékák, hamarosan karácsony:) puszi

10 megjegyzés:

  1. Nem ovis, inkább aranyos. :)

    VálaszTörlés
  2. Bublé karácsonyi albumát én is imádom. nagyon jó kis számok vannak rajta, tetszik a stílusa. jó a pulcsid, tetszik a színe. én is mindjárt nekiállok tanulni... de kéne csinálni egy teát... jaj még ahhoz sincs energiám..úgy érzem.

    VálaszTörlés
  3. ne hülyéskedj,tök kreatív ez a díszítési megoldás, eszembe nem jutott volna.. :) nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Adrus, honnan szedted le a MB albumot? Én nem kalózkodok, valami official elérhetőséget kerestem de temmi.
    Help, kell a fónimra is, a youtube nincs mindig ott :$ :)

    VálaszTörlés
  5. lányok szétrobban a fejem, de tőletek olyan jó kedvem lesz mindig:))
    Tekla: megkértem Zitust, hogy töltse le nekem, szóval szerintem az se official.
    Dóri: vásárban vettem pedig:))

    drágák vagytok, kitartás nektek is :))csipkelány, hajrá a teával, csak jobb lehet tőle:)) legyetek erőőősek, puszi:)

    VálaszTörlés
  6. tetszik karifa :D nagyon bájos :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem tök jó az a karácsonyfa-imitáció a falon, nem ovis! (De különben is, az ovis dolgok is jók.)

    VálaszTörlés
  8. köszi drágák!!:)) az ovis dolgok is cukik jaja, csak ha egy 20 éves lány csinálja, lehet, hogy lehetne kicsit jobb a kivitelezés, de örülök, hogy tetszik :)) puszik

    VálaszTörlés