2011. november 7., hétfő

fotózás

na megvolt a vasárnapi titkos fotózás is, imádtam:) aztán délután Dóriéknál is jártam, az új helyen, már most imádom:) a kis retro sarkot, amit berendezett megnézhetitek ITT :)
ma egy párt fotóztam, most végeztem a képek átnézésével, javítgatásával, szerintem nagyon jók lettek:) a füvészkertben voltunk, egy képet mutatok nektek, többet nem merek, mert csak holnap adom oda nekik a kész anyagot, meghagyom nekik a jogot, hogy először ők rakják netre a dolgokat:)) de majd holnap estefelé egy hosszabb post-ban megmutatom a sok-sok képet, amennyiben kíváncsiak vagytok rá (dehát azok vagytok, nem?:D) 
a másik, hogy Hajnoca írt, hogy nem baj-e, hogy kirakta a blogjába az én oldalam címét, mondom dehogy baj, azt hittem, hogy így oldalra tudjátok, ilyen ajánló sávba:)) megnyitottam a blogját, és ezt találtam: jupíí :)  nagyon jól esik, nagyon jó érzés, és kicsit bizsergetően fura is, olvasni a nevem, meg látni a képem más oldalán. ezúton is köszönöm, drága vagy nagyon! remélem sosem csalódtok bennem, póniország mindig szeretettel vár titeket:)




ennyit tudok ma megosztani veletek, holnap jövök a képekkel, addig pedig tanulástanulástanulás a programom:) szép estét, aludjatok majd jól:)

plusz: Karin komám (:D) ma kezdte el írni a blogját, pontosabban néhány pillanattal ezelőtt nyitotta meg kapuit, szóval nézzetek be hozzá is, szerintem jó lesz:) ITT megleshetitek :) 

xoxo, audrey

4 megjegyzés:

  1. a második kép baromi gyönyörű!
    (roni)

    VálaszTörlés
  2. de szép tényleg a 2. milyen sárga minden, imádom :) kivi vagyok a többire :) pussszantás :)

    VálaszTörlés