2011. november 25., péntek

fotózás - Dávid&Helga

ők kedden voltak két és fél évesek:) nagyon hosszú idő:)) a füvészkertben fotóztam őket is, kicsit nehéz volt a múltkor készült képektől ( ITT  megnézhetitek őket) elvonatkoztatnom, de végül másmilyen, és olyan dávidoshelgás képek születtek:) remélem nekik is tetszenek (bár már mondták, hogy igen:)) szóval itt az idő, nektek is megmutatom:)) ti vagytok az egyik legfontosabb kritikus bandám, tudom, hogy még nem mondtatok nagyon rosszat, meg biztosan nem is esne jól, de a kedves szavaitok hihetetlenül jól esnek. "ismeretlen" emberek önzetlenül dicsérik a munkádat, felbecsülhetetlen. tudom, nyálasnak hangzik, de tényleg, köszönöm :) (na és ha ezekhez majd nem is írtok semmit, tök gáz lesz én meg itt nyáladzok:D:D:D:D) na elég a hülyeségből, jöjjenek a képek: 



:D







hé te ott :D





:D















hogy tetszenek?:))) holnap felrakom a ma készített adventi koszorús, karácsonyi díszes képeinket:)) most mennem kellene tanulni, de anyáékkal kabarét nézünk, és forraltborozunk... :D 

puszi nektek, lovelove

30 megjegyzés:

  1. Jaj, annyira jóóók. Bárcsak szegedi lennék :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon szépek. ohhh :) én is akarok ilyet :)

    VálaszTörlés
  3. jaj, ismét nagyon jók!!:) a levéldobálós, meg a levelek között fekvős a kedvenceim:)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm lányok!!! nyuszi: bárcsakbárcsak:) gondoltam, hogy a nyereményjátékba is csempészek vmi fotózást, de nem lenne fair a nem szegediekkel szemben:S

    Csipkelány: köszönöm:) akármikor lehet ilyened:)

    Móni: köszönöm!!! nekem is a levéldobálós:)

    VálaszTörlés
  5. választani akartam hogy melyik a legjobb...de nem bírtam!!!! hiperszuperjók! :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem van kedvencem!! A hídon csókolózós egyszerűen szuper. Ha rólunk lenne ilyen, plakátokat nyomtatnék és szétszórnám Budapesten. :D

    VálaszTörlés
  7. :D:D nyuszi, egyszer eskü megcsinálom rólatok!! középúton találkozunk vagy vmi :) nagyon édi vagy:)

    VálaszTörlés
  8. Nóra: köszönöm, nagyon nagyon jól esik!!!

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek a képek, mint mindig. :) Húú, tök jó lenne egy ilyen fényképezős nyereményjáték, ha nyernék biztosan imádnám, de magamtól nincs bátorságom elmenni egy ilyenre. :$ :)
    2 kedvenc kép: a lugas alatt csókolózós, és a hátulról az 5., ha jól számolom, ahol messzebb vannak a sok fa között. Mellesleg a lánnyal egy kurzusra jártam tavaly.:)

    VálaszTörlés
  10. azt hittem az lesz a kedvencem, amelyiken "feketék".... aztán lejjebb tekertem. Amikor fekszenek fej-fej mellett.. na az a legjobb. GYÖNYÖRŰek, áhh. szép munka, Adri! :)

    VálaszTörlés
  11. Jucaaa: köszönöm!!! na akkor lehet meggondolom ezt a nyereményjátékot, szegediek számára külön majd, és akkor meg lesz:) de ha szeretnél, nyerés nélkül is csinálhatok ám:)) jó lehet megismerni az alanyt a képekről:))

    Zsó: örülök, hogy tudtam még meglepetést okozni :)) a fekvős szerintem a srác kedvence is :)) köszönöm, hogy írtál, nagyon jól esik:))

    VálaszTörlés
  12. Bezony, a fekvős a srác (egyik) kedvence! :) köszönjük Adri!!

    VálaszTörlés
  13. haha srác, örülök, hogy meg vagytok elégedve!! :D :))

    VálaszTörlés
  14. Csodás fotók! :) Kedvem támadt szerelmesnek lenni..

    VálaszTörlés
  15. nagyon szuperek! alig tudok kedvencet választani belőle :) meg nagyon nagyon vidám hangulatúak... bár nekem is lenne egy ilyen kis sorozatom :)

    VálaszTörlés
  16. Milagroso pajti: köszönöm:) az a baj, hogy nekem is:) mostanában vagy 1000-1500 ilyen képet lőttem, szerkesztgettem, kicsit depis leszek ezügyben :D

    lora: köszönöm:))) én is azt mondom, hogy bár nekem is lenne:):D

    VálaszTörlés
  17. Úh!!!:) Ezek is nagyon jók lettek!!!
    Olyan aranyosak

    VálaszTörlés
  18. hát most én is utálom, hogy az ország másik végén lakom.... Oo brutál szépek!!!!

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szééééééééépek :))))) Jajjj, Adrus, egyszer, csak ezért leutazok Szegedre... :)

    VálaszTörlés
  20. ez az igazi szerelem!! nagyon tetszenek a képek!! a földön fekvős írtó klassz!! kedvenc! :) alulról a másodikat pedig bárhol el tudnám képzelni plakáton!! gyönyörű!

    VálaszTörlés
  21. Adri: köszönöm!!

    Eperpanna: hát ez ilyen, jó helyen kell lenni :D én is sajnálom amúgy, tényleg gondolkoztam a nyereményes dolgon, nem tudom mi legyen:)

    Madrid Angyala: köszönöm :))) gyere nyugodtan!! de komolyan mondom!! :))

    Hótündérkirálylány: köszönöm!!!! igen, arról nekem is vmi plakát, vagy film jut eszembe:) köszönöm még egyszer!!

    ANNYIRA ARANYOSAK VAGYTOK!!!!! LOVE LOVE LOVE :)

    VálaszTörlés
  22. ügyes voltál megint Adri, mint mindig! :) Olyan jó hangulatúak a képek, látszik, hogy már dolgoztatok együtt. Soksok ilyet méééég:)

    VálaszTörlés
  23. húúú iszonyú jó képek mint mindig;)) már várom mikor lesznek olyan képeid, amikor fehér a háttér:P személyes kedvenceim:padon ülős hátulról fényképezős, levélhullós:D, fekvős közeli arcos, amikor nem a párra fókuszál hanem az ágra és háttérbe csókolóznak:)), alulól a második az a hármas sorozat egybe, és amikor a lány nem egyenesen áll hanem dől és kézen fogva vannak. (nem tudtam kevesebbet választani:$)

    VálaszTörlés
  24. Karin!! :) köszönöm:) jaja még jobb hangulatban telt a fotózás így:)

    Catwalk_bitch: köszönöm!!! örülök, h ennyi kedvenced van, nekem talán a levéldobálós a személyes kedvencem, meg az összevágott pörgetős, meg csókos :)

    Ilka: köszönöm!! :))

    VálaszTörlés
  25. már máskor is akartam kérdezni, hogy ilyenkor egyébként a pár vagy te, vagy közösen választotok helyszínt, illetve beállításokat? én pl. biztos tökre zavarban lennék az elején, hogy hogy álljak, ők meg olyan természetesek:)

    VálaszTörlés
  26. Nagyon aranyosak együtt!! És baromi hangulatosak a képek!!! *.* ;)

    VálaszTörlés
  27. Nagyon jóóó fotók! A lány nagyon hasonlít az Adára :) Ha egyszer feléd járok, tuti megkereslek én is szeretnék ilyen jó képeket rólam és a páromról! :)

    VálaszTörlés
  28. Móni: hát legtöbbször valamelyikünknek van egy ötlete a helyszínnel kapcsolatban, és akkor megegyezünk, most pl az előző fotózás eredményét látva mondta Dávid, hogy ők is itt szeretnének (a szegedi füvészkertről van szó):) a beállítások változóak, általában azt szoktam mondani, hogy csinálják amihez kedvük van, viselkedjenek természetesen, persze ez nehéz, de ilyenkor általában puszilgatják, vagy ölelgetik egymást, ami tök jó:)) meg sokszor elég távolról csinálom a képeket, és akkor simán elbeszélgetnek, nevetgélnek, ami meg is látszódik, hogy nem görcsösek:) persze ha van külön kérésük, vagy ötletük, azokat is igyekszünk megvalósítani, meg legtöbbször közben jut eszembe valami új. és mondom nekik, vagy ha ők csinálnak valami jót, akkor mondom, hogy na ez jóó, maradjatok így, még egy kicsit máshogy stb:) mindenki zavarban van az elején, de gyorsan feloldódnak, meg gondolom ketten könnyebb, mint egyedül:) vagy nem tudom, sajnos még páros fotózásom nem volt, hogy én legyek az alany:(:D

    Marcsi: megmondom nekik, hogy így látod, szerintem is amúgy:)) köszönöm!!

    Rozali: köszönööm!!! na majd ezt is továbbítom nekik, nekem is volt vmi érzésem, hogy hasonlít valakire. szólj nyugodtan, ha erre jársz!!! szívesen csinálok rólatok:)

    puszi lányok!! még egyszer köszi mindenkinek!!:))

    VálaszTörlés