2011. november 8., kedd

fotózás - Ági&Karesz

Ágiékat tegnap a füvészkertben fotóztam:) nagyon jó kedvünk volt, és én bevallom még nem is jártam ott azelőtt, szóval egy kirándulásnak is felért nekem, és nagyon tetszett :) (ha a héten nem lennék ennyire elhavazva, mint amennyire el vagyok, akkor tuti ott lógnék minden délután és csak fotóznék, amíg ilyen szép az idő)
ma adtam oda Áginak a kész képeket, most pedig megmutatom nektek is :) remélem tetszenek majd, nekem bejönnek :D vigyázat1: érzelem és szerelem megjelenítés található a képeken :D vigyázat2: nagyon sok van, kb 90 darabból válogattam ide, hogy mindent megmutassak..:D 

felkészültetek? jó nézegetést:)





(Csajook, nagyon szép ez a kabát nem? az a masni ajj :))























 

 










na ezzel a kis cuki elköszönős képpel együtt én is megyek, tanuuuuulnooom kell(ene)

bocsi, hogy ilyen sok, így is alig bírtam magam visszafogni, hogy ne rakjam be mind a 90 képet :D:D 

tetszenek?? melyik a kedvencetek?  remélem nem unjátok, ha így a munkáimból rakok ki, de ez az életem és úgy élvezem csinálni :)) 

puszillak titeket, holnap pedig szorítsatok, te meg regionális gazdaságtan zh, rettegj, megírlak ötösre!!! :D

-adrus 

22 megjegyzés:

  1. Fuuu adri ezek kegyetlenjóóóók! :) imádom mindet! <3 puszi

    VálaszTörlés
  2. wow imááádom a képeidet, a legjobban a levélkupac tetején ülős és a fák között sok levéllel készült képek tetszenek jah és a leveles pados :D mind nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  3. úristen Adri de jók lettek!! Legkedvencebb amikor a sötétvörös avarban ülnek és a háttérben a sok fa de mindegyik olyan jó ötletes:) a dtd-ből hozott szivünk pedig jó emlékeket idézett fel bennem :)

    VálaszTörlés
  4. nekem az összes tetszik (:
    Áginak honnan van a kabátja? ilyet vadászok már mióta!
    köszi az infóóót!!!

    VálaszTörlés
  5. naggggyon jóók, nekem is egyik kedvenc amit Karin is mondott az sötét avar és ők a szélén ülnek!!!! óó a füvész kertbe ezre éve el akarok menni annyira imádom olyan széép!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon Édi vagy Adri hogy rólunk cikkeztél.:) Tényleg szuperek a képek és nagyon jól csinálod azt ami az életed.:) <3 Ezer köszönet érte és még több.:)))

    A kabit úgy rendeltem netről, pontosabban ebayről.:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek lettek! :) Annyira cukik együtt *-*

    VálaszTörlés
  8. ^^ KÖSZÖNÖM :)
    dorcsi: puszillak:))
    Rita: drága vagy, nagyon jól esik:))
    Tekla: ^^
    Karin: bizonybizony mire nem jó az a díszlet:P
    Kyna: a kabátot, 99%ra biztosra mondom, h ebayen rendelte Ági, említette is tegnap, mert én is rá voltam kattanva. ha tudsz onnan rendelni, akkor próbálj rá, ha kell pontosabb márka vagy vmi, rákérdezhetek nála! :)
    Dóra: köszönöm, tőled különösen jól esik az elismerés:)

    hugs&kisses :)

    VálaszTörlés
  9. Vivi, a te kommentedről lekéstem a válaszban, de neked is hatalmas köszönet:))

    Ági!!! nincs mit:)) remélem, hogy tetszenek, úgy izgultam h azt kapjátok, amit vártatok! :))

    VálaszTörlés
  10. e-bayen még nem mertem kabátot rendelni, de igen, jöhetne pontos márka, vagy bármi :) köszi csajok!
    olyan szép az ősz.. és hát a fotók.. huh :P

    VálaszTörlés
  11. Adrus!Húú szóhoz sem jutok,gyönyörű képek!:)Annyira tehetséges vagy!:)

    VálaszTörlés
  12. Jujjj nagyon csodaszép képek!:)

    VálaszTörlés
  13. Szuper sorozat lett, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  14. köszönöm lányok!!! hatalmas puszi mindenkinek:)

    Kyna: felveszem veled a kapcsolatot, amint megtudok vmit!! xx

    VálaszTörlés
  15. szuper-szuper-SZUPER! :)
    annyira jó volt őket nézni <3

    VálaszTörlés
  16. Gyönyörű az összes kép, mindegyik kedvenc:)
    Annyira ügyi vagy, kreatív,és ötletes:)
    a karton szív is nagyon jó ötlet volt:)

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok, nagyon ügyes vagy! Annyira szép, hangulatos képek lettek. Lehet, hogy értelmetlen, amit kérdezek, de magadról nem próbáltál még képeket készíteni önkioldóval??? :-)

    VálaszTörlés
  18. Gyönyörű szép képek!! :)
    Nagyon Nagyon tetszenek!!:)

    VálaszTörlés
  19. köszi lányok, köszi, nem győzöm elégszer mondani:)) a karton szívet otthon láttam meg, még egy buliból hoztam el, de nagyon megtetszett nekem is, mint kellék:))

    Eda: édes vagy, köszönöm szépen!! tőled mindig jól esik a dícséret:))

    Barbus: dehogynem, gondolhatod, állványról, stb, de ahhoz, hogy jó kép legyen a fókus nagyon fontos és legtöbbször az a vége, h nem rám fókuszál a gép, mert nem tudok a beállításánál és aztán a fotozás pillanatában ugyanott lenni (érted, mikor megnyomom a gombot, akkor még nem tudok ott állni, ahol később kellene.) nem tudom így érthető-e, de ehhez szerintem, hogy magamról elfogadható képeket csináljak egy távirányítóra lenne szükségem:)) egyébként volt már egy két próbálkozásom, pl ezt: http://1.bp.blogspot.com/JQw6Mdalw_woMYFdrgxFZSC_f_XIpEGPuGCRcV_zymf71hMZWSjN_KvK2JjYWzxfV_MepEnG_ySLJZCdZ9dcpu1RmQ=s512 így készítettem, de naygrészt nem sikerülnek jól ezek a próbálkozások :D:D

    VálaszTörlés
  20. Jó ég :O Gyönyörű képek bloggerina. :) Mindegyik! A kedvenceim a szívesek, és amikor a szerelmes pár a padon ül. :) Milyen fényképeződ van? Iszonyat jó minőségi képeket csinál. :) Utánanéznék neten... :) továbbra is jó kattogtatást. :) :*

    VálaszTörlés