2011. november 13., vasárnap

fáradt

vagyok. nagyon. 24 órát melóztunk, aztán úgy volt h 2-3 óra alvás után még rá kell húzni pár órát, amiből végül sajnos vagy szerencsére nem lett semmi. így is eléggé elfáradtunk, már sírógörcs környékezett éjszaka és a talpam olyan szinten fájt, mindig elfelejtem h milyen rossz érzés :D na mindegy, túléltük, minden jó:) sok vicces dolog történt, zitával már odaúton megalapoztuk a hangulatunkat, és végig nevetgéltük a napot, mint mindig :)egyébként nagyon jó hangulatú lakodalom volt, ahol dolgoztunk, már régen nem voltunk ilyen jóban. mindig az van, hogy csak a munkára koncentrálok, nem is érzem át annyira h ez vkinek a legboldogabb napja. de itt minden olyan emelkedett volt, olyan boldogok voltak, és az új pár is nagyon aranyosnak tűnt, átjött a hangulat teljesen. főleg h reggel 7-ig tartott a mulatság, gondolhatjátok :D a díszítés nagyon tetszett, egy nagy sportcsarnokban volt, sajnos nem sok képet csináltam, de tényleg szép volt:)) ennyi kb, ma csak pihentünk, bevásároltam és főztem egy kis vacsit, hogy azért vasárnap van, csak valami főtt kajcsit együnk már zitával:)) sült csirkemellcsíkokat készítettem és szezámmagos fűszeres sült zöldségeket. :) most pedig ittam egy kis tejet, meg egy banánt is benyomtam éééés nagyon elálmosodtam, lehet hogy a tanulást holnapra halasztom, mert úgy érzem használhatatlan vagyok. 
remélem nektek kevésbé fájdalmas, de olyan tartalmas, és szórakoztató hétvégétek volt, mint az enyém:)


ez a díszítési módszer szerintünk arra való, hogy ha vállalhatatlanra iszod magad, akkor leülsz a falhoz a kispadra, és a fejed el is tűnt hoppá:D csodaország :D



nyami:)



úgy mennék már én is lagziba, vagy vmi kiöltözős helyre, ahol nincs más dolgom, mint enni, inni, táncolni, mulatozni, beszélgetni stb:) ti jártok ilyen helyekre? vagy nem is szeretitek? mikor voltatok utoljára esküvőn? úgy szeretnék megint koszorúslány lenni:) 2 éve voltam, ha kíváncsiak vagytok, mutathatok képeket:P 

szép hétkezdést nektek holnapra, puszi a kobakotokra :) adri

6 megjegyzés:

  1. Fini vacsit csináltál. Csorog a nyálam :D Amúgy én kivi lennék a koszorúslányos képekre. :)

    VálaszTörlés
  2. jó kis képek, tök jó a díszítés :) jajj csajszik akkor pihizzetek sokat megérdemlitek, ennék ebből a vacsiból. :) jóéjt

    VálaszTörlés
  3. Fuhh, én ezer meg egy éve voltam utoljára esküvőn/lagziban, bezzeg minden szombaton elcsípünk 2-3 friss házas menetet...:) Pedig már én is szívesen kiöltöznék, vagy valami :D
    Kíváncsi vagyok a koszorúslányos képekre, mutíííí!

    VálaszTörlés
  4. én nagyon szeretek lagziba menni,most voltam a nyáron :)

    VálaszTörlés
  5. Én utoljára a saját lagzimban voltam:) De oda másféleképp kellett kiöltöznöm... De valami jó kis kiöltözős helyre szívesen elmennék már én is, mert az ilyen roppant elegáncsos cuccaim elég kihasználatlanok...

    VálaszTörlés
  6. oké oké jövök majd a képekkel:))

    Anikó, huuh igen oda neked kicsit extrábban kellett kinézned, mint a többieknek:)) de jó már:) én még messze vagyok a nagy naptól, de sima vendégként is elég lenne nekem egy lagzi kezdésnek :D látom mindenki vágyik vmi ilyen helyre, nem is tudom....mondjuk január februárban itt a báli szezon, de egyetértünk abban, hogy az nem ugyanolyan mint egy lakodalom nem? :)

    VálaszTörlés