2011. november 15., kedd

facebookon is :)

na megcsináltam a facebookos oldalt is, aminek jelentősége lesz a továbbiakban.....mert megmutatom ma hol jártam:)

a claire's-ben, ahol vásároltam is nektek :) amint elérjük a 100.000. látogatót, nyereményjáték lesz, már nagyjából be is vásároltam hozzá, a többi ajándékot pedig még elkészítem/megveszem addig:) örültök?? én nagyon:)) lesz valami ékszer, valami saját készítésű, valami karácsonyos, valami adris, valami finom, és valami meglepi :) addig is lájkoljatok facebookon, mert az plusz esély lesz:)) 

most összepakolok, mert 8-kor ismét spinning, arról is jön a post hamarosan, nem felejtettem ám el a kérést:)

 LOVE U GUYS :)

8 megjegyzés:

  1. Am ha mindenki teljes bedobással frissít akkor hamar meg lesz az a hiányzó 4000 XD :D nah jó csak vicceltem, egyébként én is voltam a claire's-ben és annyira sok jó dolog volt :D masnis dolgok minden mennyiségben :)

    VálaszTörlés
  2. majdnem masnis lett az ajándék, de szerintem amit végül választottam az is nagyon fog tetszeni nektek!! legalábbis remélem, hát én még sosem csináltam ilyet, úgy izgulok:)

    VálaszTörlés
  3. de jóóóó, ment is a lájk gyorsan frissen:):)

    VálaszTörlés
  4. wáááá, claire's :3 egy egész ötös lottó nyereményt eltudnék ott költeni :DD

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök, hogy lett facebookja póniországnak. Természetesen ment a lájk ;)

    VálaszTörlés
  6. végre facebookon! (✿◠‿◠) hűű mik lapulhatnak abban a zacsiban!? ;)

    VálaszTörlés