2011. november 25., péntek

díszítési előkészületek:)

az egész hét rohanósra sikerült, viszont tegnap délután beiktattam egy kis aktív pihenést, már mindennél jobban vártam, hogy valami karácsonyos díszítést feldobjak a szobámra:) még nincs teljesen kész, mert itthon jutott még eszembe pár ötlet és ahhoz nem vásároltam be :) úgyhogy a kész eredményt nem láthatjátok még, de a folyamatot, és a közben elfogyasztott általam gyártott 10 perc alatt elkészülő ebédet szintén:D este még spinningre is elmentünk, utána pedig csak egy gyors olasz házira volt erőm, dőltem is az ágyba.....viszont mostanában nem alszok valami jól, most is fenn voltam az éjszaka közepén másfél órát és forgolódtam...na mindegy...ennyi jut mára, mindjárt indulok olaszra, aztán szerintem befejezem a díszítést:) nem viszem hétvégére haza a nyereményeiteket, szóval gondolom, hétfőn tudom felrakni a játék postját :)addig nektek nagy-nagy ölelés, kitartás a dolgozóknak, jó pihenést a lustálkodóknak, hatalmas partyt a bulizóknak, jól fogó agyat nekem, mert rengeteget kell majd tanulnom, és a legfontosabb: egészséget mindenkinek!! :) 


fűszeres, vajon sült virsli+sült zöldségek szezámmaggal :)
...és medvesajttal :)

^^










-A

9 megjegyzés:

  1. Látom nem vagyok egyedüli, aki már ilyenkor a karácsonyra készül :)

    VálaszTörlés
  2. imáádom ezeket a képeket. annyira de annyira átjön a karácsony ... (:

    VálaszTörlés
  3. :) Anikó: nem bizony, én eddigi években már szeptemberben díszítettem, most eddig bírtam:D

    Ilka: én is, annyira jó:))

    Eperpanna: örülök, hogy tetszenek, christmas feeling is all around :D

    VálaszTörlés
  4. jajj Adri.. egyetlen amiért nem szeretem a blogod( természetesen jelképes), hogy még ha ettem is előtte, ilyenektől megint olyan éhes leszek..hízlalsz :P botrányos :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszenek a képek!! *.* És a blogodat is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon hangulatos képek:) már én is várom a karácsonyt.:P Tetszik a számlálód is;))

    VálaszTörlés
  7. nyami :) mi anyával holnap készítjük el az adventi koszorút *-*

    VálaszTörlés
  8. dóri: jajj drága vagy, és sajnálom, hogy etetlek:D :)

    Marcsi: köszönöm, köszönöm:)))

    Catwalk_bitch: édi vagy!! köszi:))

    Thündérke: mi ma megcsináltuk anyával, holnap arról is hozok képeket:))

    VálaszTörlés