2011. november 15., kedd

csak a tanulás

tegnap túléltem az olaszt, amihez semmi kedvem nem volt, előtte-utána pedig mára tanultam. most is ezt csinálom, csak mivel korábban felkeltem, megengedtem magamnak reggeli közben 5 percnyi blogolnivaló időt, szóval csak pár kép, és repülök is vissza az állattenyésztéstan (elég béna mi?:D) csodálatos....nak nem mondható világába:)

amint ennek vége, kicsit megnyugszom, bár jövőhéten is lesz pár zh, de ma kicsit pihenek...aktívan, mert tesink is van, és spinningre is megyek este :D 

remélem nektek jól indult a hét :) tegnap nagyon sok régi képbe belefutottam a gépemen, arra gondoltam, h 2006 körültől mutatok majd nektek párat, beleértve a koszorúslány adrisakat is :)) de azokból majd még otthon mazsolázok, és szkennelek be nektek:) 





legfincsibb reggeli, banán, és epres mandulás müzli a teszkóóból :) legfincsibb, és nincs benne mazsola :) 

szép napot drágák !

4 megjegyzés:

  1. Epres mandulás müzli <3 meg is keresem a Tescoban :D

    VálaszTörlés
  2. megéheztem, kérek a müzliből:) mazsolát meg viszek hozzá, mert én szeretem:) hajráá Adrimanó!

    VálaszTörlés
  3. Úristen de jól hangzik ez az epres mandulás müzli :Pmúgy a ZHkhoz sok sikert ;)

    VálaszTörlés
  4. köszi lányok:) hát ez a mai zh ergya volt nagyon, de lehet majd javítani, szóval nem aggódom (annyira) :) köszi h szurkoltatok, a műzlit pedig toljátok, mert extrafini :)

    VálaszTörlés