2011. november 23., szerda

buli volt az éjjel :)

tegnap miután átrohantam az egész napot, és mindenféle dolgomat megcsináltam, elmentem spinningre zitával (hamarosan megírom róla a postot tényleg, ígérem :D), utána pedig itthon egy atomgyors készülődés vette kezdetét :) zitus is jött velünk, így mindketten felváltva támadtuk be a fürdőt, közben a lányok már itt voltak, ment az iszogatás, a dumálgatás, aztán elég sokára, de végül egy kis fotózkodás után elindultunk a jatéba, ahol nekünk, mérnököknek volt bulink :)) nem voltak sokan, de nekem pont ez tetszett, mert legalább elfértünk, tömeg meg lökdösődés nélkül :) zárásig voltunk, aludtam pár órát, aztán 10-re mentem iskolába, és most este fél8ig kb suliban voltam huh. :D a tegnapi fotózásról majd hozok nektek képeket, csak ma elfelejtettem a sráccal talizni a képekért :D de már egy kis előzetest a pár évfordulós kisfilmjéből láthattatok a blog facebook oldalán :) most kicsit aranypartot néztünk zitával egy tál répa, karalábé, és tzatziki öntet társaságában:)) hulla fáradt vagyok, úgyhogy csak pár kép az estéről, aztán ígérem még a héten elindul a nyereményjáték :) köszi, hogy kitartotok, köszi, hogy itt vagytok, köszi, hogy vagytok nekem!!!! puszik. 


eskü nem csak ez az egy szoknyám van, de amióta megvettem úgy imádom, és bulikban sose ugyanazok a személyek látnak, csak már én is rájöttem h blogon 2 hete csak ezzel van outfit :D:D mindegy, vannak ám más ruháim is !!! :D


<3 bff

nagyon szeretem őket!!! 



most is integetek nektek egyet, jövök valamelyik nap, csak ezek a zh-k, tanulások, stb soksok dolog jön mindig és csak sodródom az élettel :D egyébként két régebbi zh-t is kikaptam a héten, egyik maxpontos lett, a másik is a 3 legjobb között van az évfolyamból :D nem szoktam stréber lenni, de olyan jó érzés, lehet rászokom :D viszont van egy, ami nem sikerült...úgyhogy mégse vagyok olyan pro :D:D 

na puszi nektek, lovelove, -A

2 megjegyzés:

  1. jajj olyan édes vagy:DD úgy tetszett amikor írtad, "nem csak ez az egy szoknyám van" :DDDD

    VálaszTörlés
  2. :D köszi :D de hát ez az igazság, belegondoltam, hogy aki nem ismer és nem talizunk, és néha ránéz a blogra: banyek ennek a csajnak ez az egy ruuuhááááááája van csak, fuj de undi! :D úgyhogy ezt megelőzőleg inkább magyarázkodom kicsit :D:D

    VálaszTörlés