2011. november 26., szombat

adventi koszorú :)

anyával tegnap adventi koszorúk és hasonló karácsonyos díszek készítésébe kezdtünk, az egész nappalit beterítették a dobozok, fenyőágak, borostyán, papírok, szalagok, masnik, gyertyák, tűk, drótok, ragasztópisztoly :) meg is mutatom, hogy miket csináltunk:)) idén nálunk lesz a családi karácsonyi vacsi (mert így váltogatva tartjuk a rokonokkal:)) és még arra egyszer neki állunk majd névkártyákat, asztaldíszt, szalvétatartót csinálni, de egyelőre még nem rohantunk ennyire előre:) eeegyszerűen imádom ezt az időszakot, idén végre nem szeptemberben kapott el a hév, hanem csak most, majdnem normális időben:D remélem nem unjátok ezt a témát, én imádom az ilyen képeket nézegetni, és csinálni is persze:)) az előbb pedig megdagonyáztam (:D) vajaskenyeret, olyan nagy szamár már, de úgy döntöttem, hogy köze lesz majd a nyereményjátékhoz, lehet vele sorsoltatok majd! :)annyit dorombolt nekem, szerintem nektek is küldött egy adaggal! :D :D tőlem pedig puszi nektek, élvezzétek a képeket, gyújtsatok rá (szigorúan gyertyára, ne cigire :D):D, hallgassatok karácsonyi zenéket, nézzétek meg az igazából szerelmet (a reszkessetek betörőket tartogassátok 24-re :D), hangolódjatok, forralt borozzatok, sétáljatok egyet a karácsonyi vásárban, készítsetek díszeket, töltsétek az időt a szeretteitekkel, ha dolgoztok, vagy tanultok, akkor is kitartás, és legyetek mindig kedvesek!! nyál vagyok már megint......I know... megyek is... :D puszillak titeket, és most már tényleg belevetem magam a pénzügy és az agrokémia hihetetlenül csodálatos világába, hogy hétfőn olyan 5-ös zh-kat írjak belőlük, hogy még a tanárnénik füle is kettéálljon! :D  

ezt ilyen "maradékokból" készítettem, virágról leoperált csomagolás, asztalra szórható kis darabkák, toboz, karácsonyfadísz, cukrospapír :D 




anyával két koszorút csináltunk, én először bevontam arany papírral az enyémet, és utána díszítettem

borostyánnal:)

káosz :D


Anya alkotása:


és az enyém:





Plusz még pár dísz:




kint:)

nagy vaji:)

és kicsi adrus :D

ti készen vagytok már a koszorúval?:) szoktatok csinálni egyáltalán?:)) 

ui: az előző fotózásos post-hoz érkezett kommentjeiteket nagyon köszönöm!! nem győzöm elégszer elmondani, mennyire melengetitek meg velük a kicsi lelkemet :) 

ölelcsókol, adrus

10 megjegyzés:

  1. még általános iskolában nagyon elkapott a hév, és gyártottam egy párszor, de már régen kiszálltam a koszorú-bizniszből :D nem is nagyon szokott koszorúnk lenni, szerintem tavaly egyáltalán nem volt és idén se találtam még szembe magam eggyel :D

    love actually. best (xmas)film ever :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép koszorúkat csináltatok :) Nálunk szokott lenni, imádom mikor a vasárnapi ebédül mindig eggyel több gyertya ég, olyan kis hangulatos az egész :D

    VálaszTörlés
  3. panda: oo áltsuliban én is nagy gyártó voltam, külön szakkörünk volt délután, mindenki együtt tolta, és előre megrendeltük a cuccokat színek szerint:) jajj jó volt, de én még most is élvezem:) nekünk itthon is mindenki szereti ezt, úgyhogy mindig van minden, persze ízlésesen:) és általában mindent mi készítünk:)
    love actually :))nekem is az a kedvencem, meg a reszkessetek betörők 1 :)

    Rékus: kösziii:)^^ igenigen én is úgy élvezem, meg furi h ilyenkor csak egy, és mindig a meggyújtásnál eszmélek rá, hogy megint eltelt egy hét:)

    VálaszTörlés
  4. nagyon ügyesek vagytok=) gyönyörű koszorúk születtek=) én ma délután tartottam a kreatívkodást, majd teszek fel képeket=)
    további jó hangolódást az ünnepekre!=)

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszenek a gyertyák! :)
    ééés az a gyűrű *.*

    VálaszTörlés
  6. köszönöm:))
    gabi: várom a képeidet :))

    dori: köszönöm:)) a gyűrű nagyon olcsó volt :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép koszorúk. Nagyon tetszik, hogy arany papír az alapja :) Amúgy nálunk sosincs koszorú, de a gyertyákért odavagyok :)

    VálaszTörlés
  8. Még még még!
    Nagyon szép díszeket csináltatok, én szívesen látnék tőled szobadíszítős ötleteket is.
    Kezd elkapni a "karácsonyi hév". Köszönöm Neked Adri! :)

    VálaszTörlés
  9. Megnéztem a filmet, ééés nagyon tetszett :) Köszii a tippet! A számláló is sikerült, szóval azért is puszi! :)

    VálaszTörlés
  10. Tünde: köszönöm:)) hirtelen ötlet volt az arany papír, de nekem is nagyon tetszik a végeredmény:))

    Moncsiikah: drága vagy, jövök még úgyis karácsonyi posztokkal,úgyhogy készülj fel a nagy karácsonyi hévre:)) örülök, hogy itt vagy:))

    Dóri: juhu, örülök:)) a számlálónak is:)) puszillak

    VálaszTörlés