2011. október 8., szombat

szivecske

na gyors még írok ma egy postot, hamarooosan elkezdek készülődni meg minden, addig pedig teázok egyet, és tanulni tanulni kééééééééne, csakhogy tegnap végre felragasztottam a nemrég előhívatott képeimet, és ezt meg akarom nektek mutatni :)) a lakótársam-barátnőm édibogyó zitától loptam az ötletet, ő meg netről nézte, mindenesetre nagyon fel tudja dobni a falat szerintem:)) na de majd meglátjátok :D

pár részlet tehát a szobámból itt az albérletben:








kisvaji ma egész nap csak aludt:))

naa mostmár tényleg elhúzok innen :D puszicsóók.

16 megjegyzés:

  1. nagyon szép :) pont ilyenre szeretném mecsinálni, csak még nemtudom hová, és hogyan :)) ;)

    VálaszTörlés
  2. jaa,és egy kérdés: te mivel ragasztottad fel,vagy mivel oldottad meg,hogy nem szedi le a falat a "ragasztó" ?:)

    VálaszTörlés
  3. húúú hát ez eszméletlen jóó lett :) nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. jujjj nagyon jó lett. :) hogy csinálod meg a képek színét ilyen árnyalatúakra?:D értelmesen megfogalmaztam.. de azért remélem érted :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj olyan édes cicu, a kis rozsaszin tappancsaival. :D
    xx

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    nagyon tetszik a blogod :) És ez a szívecske a képekből :) Én is tervezek egy ilyet, csak még nem jutottam el a kivitelezésig. meg tudod írni, hogy ez kb mekkora és mennyi képet használtál fel hozzá? Kíváncsiskodok, aztán meg tervezek :)
    Kellemes vasárnapot :)

    VálaszTörlés
  7. Ági: a teszkóban vettem UHU patafix a neve, olyan mint a bluetech, csak fehérben. nem tudom, hogy leszedi-e a falat, de azért óvatosan:)

    straw: :)

    lora.: photoscape nevű programot használok, ott lehet olyat csinálni, hogy színezés, és az árnyalatot kiválasztani, meg a fényességét növelni és akkor ilyesmi lesz:)) próbálkozz, nincs különösebb bevált érték, amit használok, csak úgy érzésre :D

    milagroso,ilka: köszönnöm, a cicus puszil titeket és persze én is :))

    Tünde: először is köszönöm:)) 9x13as képeket használtam fel, meg vannak olyanok amik szélesebbek, mert ilyen montázsok, szóval pontosan nem tudom h hány darab kell, de a legszélesebb pontján kb egy 8-10 kép elég lehet:) én az ágyon megcsináltam, kirakosgattam és utána ragasztottam fel egyesével:)) hajráhajrá, majd muti meg ha kész:)))

    soksokpuszi nektek:)

    VálaszTörlés
  8. Húúú, köszönöm az infot :) Neki látok tervezgetni, meg megnézni hol hívják elő jó áron és megcsinálom magamnak én is :) És mindenképp mutizom, ha kész lesz :D

    VálaszTörlés
  9. Nekem nagyon-nagyon tetszik a szoba! :)

    VálaszTörlés
  10. csajok, nincs mit igazán:)Tünde, várom:)

    Rozali, köszönöm szépeeen, édes vagy, örülök:))

    VálaszTörlés
  11. beleszerettem a szobádba.... [ csillogószem. ]

    VálaszTörlés
  12. Én még azon gondolkodtam el, hogy vajon hagy-e nyomot a falon ez a ragacs és nem szedi-e le... De majd veszek és kipróbálom egy kis helyen, ahol nem feltűnő, pár napig rajta hagyom aztán kiderül.
    Ja, és megterveztem az én szívecskémet. Röpke 60 képből és kb 1,2m*1,2m-esre :D (lehet blogba feldobom a képet, amit összehoztam)

    VálaszTörlés
  13. eperpanna: köszönöm, drága vagy:)))


    Tünde: hát nem tudom, szerintem változó, hogy mennyire szedi le, én itt az albérletben annyira nem foglalkoztam ezzel, mert már alapból láttam pár foltot, meg ilyen nyomokat :D huhu 60 kép, az nem semmi, majd várom a képet róla! :)

    VálaszTörlés
  14. Lecsökkentettem 48-ra mert kiraktam régi képekből és nem férne el :) Amúgy nem lenne gáz a ragsztó, mivel beáztunk és nyáron festeni kell mindenképpen, de nem az az elsődleges, hogy lekapjuk a falat :)
    Amúgy feldobtam photoshopos verzióban a szívemet a blogomba. :)

    VálaszTörlés