2011. október 5., szerda

szép napot! :)

nemsokára indulok iskolába, csak gondoltam beköszönök nektek :)) tegnap bulink volt, de nem mentem el, helyette pénzügy kérdéseket dolgoztam ki.....igen, én sem ismerek magamra, de ez van:)) most pedig induljon a szerda, este 8ig leszek suliban :)) nektek kitartás, ma még gyönyörűűen süt a nap, használjátok ki:) bár én már várom a kicsit hűvösebb napokat:)) 

várom már h sapit hordhassak:))

...ki is néztem párat tegnap az árkádban....ajj csak nyálcsorgatás az egész, szerintem alig fogok tudni majd ott vásárolni, de mindegy :D álmodozni még lehet :D:D
és ha már ott voltunk, be is jelöltük h honnan jöttünk Rencsivel....na de a többi 4 az vajon ki lehetett? ezen gondolkoztunk, hisz mindenkit ismerünk kicsiny falunkból :D:D
én vagyok a kis fehér tű :)):D


nooooos, szép napot, legyetek jók!!! ölel,adrus

6 megjegyzés:

  1. Neked is szép napot, cukilány! :) Kitartást a suliban! Aranyos vagy ezeken a fotókon ;) Puszi

    VálaszTörlés
  2. Ajj mire mi értünk az Árkádba már elfogyott a gombostű..=(

    VálaszTörlés
  3. én is nagyon várom már a sapkás sálas időt! aranyos képek [=

    VálaszTörlés
  4. :)) drágák vagytok életeim!! úgy feldobjátok a kedvem mindig :)) puszikk

    VálaszTörlés
  5. Jaj, milyen jól áll neked a sapka!

    VálaszTörlés