2011. október 1., szombat

sooomb(riita)...at :D



nagyon jó kedvvel ébredtem:) raktam be mosást, táncikálok a rádióra, katával dumálok, ebédet készítettem és meg is eszem, a macskával hülyéskedek ééés pakolok, mert lassan megyek haza:)) úúúgy csinálnék vmit, de mindenki el van veszve, vagy nem ér rá, kicsit tegnap emiatt csalódott voltam, meg most is egyedül vagyok, pedig kinn olyan csudiszép idő van, mászkálnék meg minden. dehát ilyen ez, majd lesz máshogy is :) 


nektek van valami tervetek a hétvégére? nekem nagyon tanulnom kéne, úgyhogy szerintem megint hintaágyas dolog lesz belőle, holnap meg már jövök is vissza este :) ha buliztok ma, rázzátok helyettem is, nekem is lenne kedvem vhova ruccanni :S:D 









így sikerültem ma:D bár nem megyek sehova, csak haza, de van kedvem most így lenni :)) na további szép napsütéses hétvégét nektek :)) holnap este jövök:)) addig is ölelcsókol: adri

13 megjegyzés:

  1. úúú ez ez a zakó istenien áll meg ez a szín is :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon csini :) hol vetted a zakót? annyira jó! nekem is kéne egy ilyen vagy egy szép fehér.

    VálaszTörlés
  3. szioo:)) (neked)sajnos (nekem)nem sajnos, túrkálóban vettem a zakót párszázforintért:)nem nagyon szoktam üzletekben vásárolni, mert sajnálom a pénzt kb mindenre:D de majd ösztöndíjból beújítok pár dolgot, úgyhogy mászkálok majd mindenfelé, ha látok vhol ilyet, vagy fehéres színűt, feltétlenül szólok:))) köszi a dícséretet, jól esik:))) puszillak

    VálaszTörlés
  4. jaja, turiban én is voltam a héten, hádában, de nem volt semmi jó zakó, amit akartam :S csak kardigánokat vettem. amugy en is turibol gondoltam, mert H&M-ben pl 10 000 egy fehér zakó... pff annyit nem adok érte. majd turizok néha néha, hatha rábukkanok :D köszi azért. nagyon jól áll!!!

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon jó a blézer! És cuki a kicsi cica.

    VálaszTörlés
  6. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazta de jó bőr vagy Adrus :P

    VálaszTörlés
  7. Csinos-csinos! :)) És nagyon szépek a körmeid is!

    VálaszTörlés
  8. Nekem a cipő tetszik nagyon!!! Megtudnád mondani, hogy hol vetted? :)

    VálaszTörlés
  9. Adri butus szólhattál vna, mert én is hazajöttem és mászkálhattunk vna :)

    VálaszTörlés
  10. Ilka, Tekla, Virág, köszönöm nektek!!! a körmöm most megnt új, holnap csinálok róla egy postot, szerintem tök jól sikerült:)) (elárulok annyit h leopárdos:)

    Kisasszony96: köszönöm, annyit tudok, hogy a szegedi centrum emeletén levő kínaiban..ha szegedi vagy okés, ha nem, akkor megpróbálom kideríteni melyik láncnak pontosan a tagja (ha van ilyen egyáltalán)

    Karin: hova mentél vagymi? máskor pofátlanabb leszek és ráakaszkodok mindenkire unalmas perceimben:)drágavagy:)

    VálaszTörlés