2011. október 11., kedd

rainy tuesday

figyi srácoklányok:) szóljatok ha idegesítő már, h reggel postolok, és kb csak webcamos képpel jövök:D deee én úgy szeretek reggel még ide írni vmit, mintha üzenetet hagynék mindannyiótoknak [na ezt is aláhúzta pirossal, de szerintem helyes a szó, nem?], hogy szép napot, és kitartást:)) ha már vkinek jobban indul ettől a napja, akkor megéri:)))
azt hiszem esik kinn az eső, ezért sapka,sál, kabát, és tornacsuka lesznek ma a társaim:)) puszinyuszi nektek:)


^^


pusszanat



10 megjegyzés:

  1. Baglyos gyűrű, láááv :) És ne hagyd abba a reggeli Adri-"híradót"; jól esik a mondataidat olvasni a reggeli tejeskávé iszogatása közben ;)
    Itt Pesten süt a nap, szóval küldöm dél felé a napsugarakat ;) Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Én mindig sziwesen olvasom a reggeli posztjaid :) Szép napot :*

    VálaszTörlés
  3. az a gyűrű C&A-s? mert mintha tegnap olyat próbáltam volna,nagyon cuki volt :D

    VálaszTörlés
  4. Én is használom a barátaimnak írt közös levelekben a mindannyiótoknak kifejezést és mindig aláhúzza, akárhol írom. Pedig akkor is létezik, punktum! ;)
    Én is Pesten, ahol bár már nem süt a nap (mondjuk reggel fél 9 körül, az ágyból lesve is nagy szürkeség volt Zuglóban, és Óbuda felé jövet is ugyanez volt a helyzet), de amúgy sokkal melegebb van, mint tegnap és ez jó. Küldjük felétek is ezt a kellemesen lagymatag őszi időjárást! ;) (amúgy meg én eddig azt tapasztaltam, h Szegeden mindig jobb idő van, mint nálunk, legalábbis egy szegedre teleportálódott barátnőm mindig erről számol be, mikor én a kaki időjáráson kesergek neki:))

    VálaszTörlés
  5. Jöhetnek a reggeli helyzetjelentések, jó olvasni. :)

    VálaszTörlés
  6. Szeretem a reggeli helyzetjelentéseket :) ha lenne ihletem, reggelente én is írnék még egy kis szösszenetet, hogy milyen várakozásaim vannak. és nap végén összegezhetném vagy hétvégén, hogy hogyan is indult és mi sült ki belőle.
    Egy baj van, hogy este meg van, hogy nincs kedvem lenyomatot hagyni.

    (www.tundevarga.wordpress.com, ha bárkit is érdekel az én blogom :))

    Pusz

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is tök aranyos, hogy csinál ilyen webcamos reggeli fotókat. Nagyon hangulatos.:)^-^
    (Andi)

    VálaszTörlés
  8. juhu lányok, bíztam bennetek, hogy azt mondjátok maradhat:)) bár holnap reggel lehet nem kaptok, meeerthogy ma bulizni megyünk, és reggel nem tervezünk alvást hazaérkezés után, hanem még átnézzük az anyagot, mert holnap zh:D

    a gyűrű amúgy igen, c&a-s:D

    és egyébként ma tényleg jobb idő volt szegeden is, egy triko, pulcsi kombó elég volt délután:)))

    Tünde, megnéztem a blogod, tetszik, ha több időm lesz, belemerülök és visszaolvasok:))


    mindenkinek soksoksoksok PUSZI, imádlak titeket, egytőőőőőőől egyig:)

    VálaszTörlés