2011. október 27., csütörtök

pizza night

tegnapelőtt nagy sürgés-forgásban voltam, délelőtt begyúrtam a pizzatésztát, órára rohantam, vásárolni indultam, de végül semmit sem vettem, szoliban voltam pizzát sütöttem, szószt főztem, forralt bort csináltam és már itt is voltak a lányok:)) megvacsiztunk, mindenkinek ízlett:) később nagyon beálmosodtunk, de mégis elmentünk a tervezett buliba, mert a karunknak volt (már megint...minden kedden van:D) és gondoltuk lenézünk, aztán hazajövünk csicsikálni:) hát végül tök jó lett, jó zenék voltak nagyon, és megjött a kedvünk is, 4-ig maradtunk is, de kb zártak is egy negyed óra múlva szerintem:) utána szundiztam reggelig, a 10-től kezdődő előadásunk elmaradt, így nem kellett bemennünk:) negyed 1re pedig street fashion fotózásra mentünk:) egyik ismerősöm egy online magazinnál dolgozik, mint újságíró, és ő kért meg, hogy vegyek részt ebben, és hozzak magammal még lányokat:) az első szegedi street fashion oldalt szeretnék létrehozni, ehhez kellett nekik pár kép, amivel el tudnak indulni:) egyébként azt mondta a fotós, hogy Dukai Reginával indítanak majd, utána mi jövünk, vicces lesz :D azt mondták, naponta fog frissülni, és később ugye a megszokott leszólításos módszer működik majd:) mi ma többen voltunk, Zitus, Karin, Rencsi, Petra, Réka :)ha meglesznek a képek, vagy már fenn leszek az oldalon, akkor belinkelem ide nektek:)
a gyors fotózás után pedig turiban voltunk, vettem egy szürke ceruzaszoknyát, meg egy fekete masnis pulcsit, ha lesz outfit, úgyis lefotózom:)) délután szundítottam egyet, aztán este a szabadegyetem eget rengetően izgi előadása várt rám.....hiába, mert most először kihagytam, és inkább itthon pakolásztam, később pedig átjött karin teázni :) :D
remélem nektek jól telik a hét :)) 








ennyi. ezen kívül semmi izgivel nem tudok nektek szolgálni. ez van. 

xoxo, adri

5 megjegyzés:

  1. ááá dejóó ez a szegedes street fashion. annó pár hónapja agyaltam rajta, hogy mennyire jó lenne elindítani, de nekem mindenfajta képességem hiányzott hozzá. de örülök, hogy lesz.=)

    VálaszTörlés
  2. én is akartam, meg a suliba fotósorozatot is róla, de nem hiszem h lett volna mindig időm járni az utcákat stb:) de most a másik oldalról kerültem bele, mint akartam,de kivi leszek:)

    VálaszTörlés
  3. hmm, juj de éhes vagyok. (az olajbogyót mondjuk én nem szeretem, de a többi jöhet :) meg egy kis gomba

    VálaszTörlés
  4. a bogyót én se szeretem, csak a többiek igen, de én lepiszkáltam és odaadtam nekik:) és gomba is volt rajta, csak nem látszódik, mert olyan mint a husi:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon fincsinek tűnik ez a pizza :) Nyamiii. Megkívántam :)
    És tök jó ötlet ez a street fashion oldal. nem tudom van-e ilyen Bp.-s... (amúgy a Londoni street fashinös oldalt szoktam nézni: http://stylescout.blogspot.com/ valami ilyesmi lesz a szegedi is?)

    VálaszTörlés