2011. október 14., péntek

olasz

buongiorno!! ma írom a héten a negyedik zh-mat, most éppen olaszból. összefoglalva gyors a hetet, a hétfői két zh nem volt annyira rossz, az egyik négyes lesz, de javítok 5ösre majd:) a másiknak még nincs eredménye. kedden nagy rohangálás és csomó óra utánközöttelőtt vadásztam egy ruhát estére és abban mentem bulizni, majd mutatok képet, ha lesz normális:)) buli előtt nálunk voltunk, és mivel másnap zh-ztunk, ezért azt játszottuk, hogy karin kikérdezett minket, és aki tudta a választ, az ihatott:D:D aztán a jatéban voltunk zárásig, majd itthon egy kis reggeli és én nem is aludtam, mert még tanulni akartam:D:D mentünk 10re suliba, majd déltől zh :D 0 alvással a legjobbvolt :D ennek sincs még eredménye...délután kicsit pihi, sorozatot néztünk zitával, aztán este mentünk lányokkal szabadegyetemre, a prefixumokról és lézerekről volt szó, hát mit ne mondjak....szundiztam egy negyed órát, pedig tök elöl ültünk:S:D dehát egész nap talpon voltam, nem is csodálkoztam:D ennyi kb, tegnap turizni voltunk, vettem két blézert (piros, fekete), meg három pulcsit, összesen fizettem 2000-t, ami nem kevés, de leosztva kb 400 ft volt egy darab, így már nem is olyan gáz:)) tegnap este pedig forraltbort csináltam, és olaszoztunk picit petrával:)) ennyi kb, nagyon szurkoljatok ma nekem!!! imádat:)

ennyire imádlak titeket:))

ekkkkkooora bögre teával indítom a napot:)

don't worry, be hippie 

szépséges szép pénteket kívánok nektek drágáim:)

ui: ma megyünk haza zitussal, holnap pedig dolgozunk, lagzi megint, szóval lehet, hogy csak vasárnap jövök megint:)) de ígérem visszaolvaslak titeket, és írok, amint tudok. xoxo

5 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Hol szoktál turizni Szegeden? én is keresek blézereket de soha nem találok turiban :(
    Ági voltam :) Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. http://www.youtube.com/watch?v=LnaeImQ0TSg&feature=player_embedded#!
    szép napot :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a komentet.
    Cool a hajpántod és is imádom a hippi stílust :)
    Te sem panaszkodhatsz a hajaddal :) neked is szép hosszú.

    pusz
    Festy

    VálaszTörlés
  4. hihi milyen jó életed van:) de most komolyan:D olyan jó ezeket a kis bejegyzéseket olvasni:)

    VálaszTörlés
  5. Ági: szió:) az olajbányász téren, a 3-as és 4-es villamosok végállomásánál tarjánban:)

    CSipkelány: éééédivagy:)) neked is hasonlóan szépet:))

    Festy: én is köszi:)) drága vagy:)) puszillak

    Catwalk_bitch: mindenkinek a másé tűnik jónak, de örülök h ez érződik, nem panaszkodom:)) puszillaaak titeket:))

    VálaszTörlés