2011. október 10., hétfő

oh shit...its monday

hétfő van. nem aludtam ki magam még rendesen. két zh-t is írok ma (pénzügy+ agrártermelés természet tudományos alapjai III. :D). este 8-ig suliban leszek. hideg van. nem láttam anyuékat már két hete.SHIT!

..... de tudom h sokkal jobb lesz, okosabb leszek, tapasztalatot szerzek...egyik zh-n sem múlik sok, szóval nincs miért aggódnom, végülis süt a nap, felhúzhatom a kabátjaimat (bár nem épp a téliekre vágytam, mikor azt mondtam hűvösebbet szeretnék...), itt van a soksok barátom és kisvaji, és szupijókat buliztam hétvégén. éés kapok ösztöndíjat, kedden utalják majd. persze nem annyi, amire számítottunk, de több mint a semmi. mégis van minek örülni:))) neeektek csodás hétfőt drágáim, remélem az enyém is szebb lesz mint aminek most elképzelem:D csók. 


ölel, adrus

2 megjegyzés:

  1. fel a fejjel babybogyó! a zh-k mindig tutik lesznek, szerintem ez ma sem lesz másképp és ha hideg is van, legalább jól beöltözhetünk! igaz nem bántam volna én sem, ha fel tudom venni az őszi kabátomat és nem egyből a pulcsiról kell a télikabátra váltani :S kisvajinak cuppanós és persze nektek is!

    VálaszTörlés
  2. :)) puszilunk mi is vajassal:)

    VálaszTörlés