2011. október 8., szombat

na most éppen nagy takarítási munkálatokban vagyok, de azért idekukkantok, olvaslak titeket, és gondoltam írok egy gyors postot nektek:)) 
képzeljétek, amióta megnyílt az árkád (keddreggel), minden nap voltam ott több órát, de még mindig nem tudom, hogy mi merre van, eltévedek kb :D nem vettem semmi extrát, csak egy gyűrűt, azt mindjárt meg is mutatom. kinéztem egy álomcipőt, de nyomja a lábam, pedig tényleg álom, és istenem, mindjárt sírok h nem lehet az enyém...pedig megvettem volna, mondjuk nem a legolcsóbb, de annyira ÁLOM....és erre nyomja  a lábam..ezen meg nem nagyon lehet segíteni..na mindegy, ettől kicsit el vagyok szomorodva:))(ő az egyébként:http://www.officeshoes.hu/product-category-page/24-kitten/wedge-boot ) vennem kellett új tust, mert elfogyott a régi (egyébként lovely-t használok), meg ilyeneket kellett vásárolnom, de semmi ruha, semmi semmi :( 

a nagy mászkálások után tegnap csináltunk egy kis forraltbort brigivel, hát naaaaaagyon karácsonyi hangulatba kerültem..tudomtudom, október van..:D 
naaa szóval tényleg takarítok, itt gyűlünk össze páran este, megünnepeljük Kata szülinapját:)) ti legyeteeek jóók, élvezzétek az őszt:)) puszinyuszi:)




nagyon vicci h ott a fejem a pohárban is :D





 ^^  bocsesz :D

ölellek titeket, adrusvoltam.

11 megjegyzés:

  1. OH, SZUPER EZ A BEJEGYZÉS! Jaj, én is mindig karácsonyi hangulatba kerülök. Ez a forralt bor jó ötlet. Ááááh, tök jó a hangulatuk a bejegyzéseidnek. Annyira jó :) Na bocsi, kicsit odavagyok :) a gyűrű is szuper egyébként, de a forralt bor meg a karácsonyi zene nagyon ott van. OKTÓBERBEN IS :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm!! olyan drága vagy, nagyon jól esik:)) ti szoktatok csinálni forraltbort?? milyen recept alapján?
    karácsonyihangulatot midnenkinek :)) sokpusziii

    VálaszTörlés
  3. Én csak karácsony illatú gyertyát gyújtottam (narancsos fahéjas); a gyűrűd szuper viszont nagyon nagyon nagyon tetszik!!!!! A forralt bor nálam (persze attól függ hány főre): 1üveg por, 3-3,5 deci víz; 3-4 evő kanál cukor; narancs és citrom, szegfűszeg kb 8 darab, fahéj érzéssel. Jövőhéten fogok is csinálni :D

    VálaszTörlés
  4. Ööö, hát nem tom, épp aktuálisan kinézek egyet a netről :D aztán a barátom folyton belepakol még pár dolgot, szóval random, ízlelgetjük közben :) Végül is mindig más lesz egy kicsit. de ha van bevált recepted várom :) Viszont olvastam régebben egy tea receptet, amit most sehol sem találok (és ez eléggé idegesítő), azt megcsináltam párszor, de az a baj, hogy nem tudom a pontos receptet. Az isteni finom volt. Asszem kamillatea kellett hozzá és bele kellett főzni szegfűszeget, fahéjat meg almát feldarabolva, meg talán egy-két karika citromot meg narancsot is. Szóval olyasmi mint a bor csak ez tea, de nagyon finom volt. Kár, hogy nem találtam meg, nekem is jól jönne.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nézz utána máshol is ennek a cipinek, mert én több emberen láttam már és nem 100%osan ilyet, hanem csak 99% és nem hiszem, hogy mind az officeban vették.
    Én is vtam már többször az árkádban, legutóbb kfc-ben is és kpzld nyers volt a csirkehusim.=(
    Ékszertémában pedig hamarosan nyit a claire's..menyorszááág!=)

    VálaszTörlés
  6. Csipkelány: kipróbálnám a teát, de így is lehet ki fogom pontos recept nélkül, a hozzávalókból ítélve nem lehet rossz a végeredmény, köszi ^^

    Samelike: köszönöm:)) én is hasonlóan csinálom, víz vmikor kevesebb, valamikor több:)) ti roséból, sima fehérből vagy milyenből csináljátok? fontos a márka, vagy vmi olcsóból? kíváncsi vagyok h mennyire éri meg drágábbat venni, végülis forraltbornak szerintem mindegy :D

    Zsannu: életet mentenél, ha látnál ilyen cipit:) a newyorkerben meg ezekben van olyan, ami nekem tavaly volt, ott látszódik a talp és a felsőrész illesztése, és nem fűzős, meg kicsit magasabb a szára, de olyat már nem akarok venni megint, mert tök szétcsesztem meg ez jobban tetszene. szólsz ha látsz vhol? nem tudom hol vették a többiek:S:((
    nyers volt a husid?? én még csak egyszer ettem kfcben, pesten, de nem is hiányzik, valahogy nekem nem csábító..:D de mostmár főleg :D szegényke:S ooo claire's, indulhat a nyálcsorgatás és inspirálódás :))


    puszinektek lánykák ^^

    VálaszTörlés
  7. Adri! Itt Pesten az Ázsia Centerben lehet kapni, kb. az ilyen fazonú lábbelikkel van elárasztva egész Pest. Szóval ilyen normálisabb kínai üzletekben meg lehet találni az ilyen formájú cipellőket ;) Az Ázsiában 3-4000 Ft-nál nem kerülnek többe.

    A baglyos gyűrű übercukker, imádom!! :))

    Örülök, hogy Nálatok is nyílt Árkád; én nagyon szeretem a pestit ;)

    VálaszTörlés
  8. Basszus ezt a cipőt én is néztem, annyira gyönyörűséges.*-* Tetszik a gyűrűd és a manikűr is.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  9. jó volt veled karácsonyi hangulatba keveredni!! kicsit néha még mindig érzem :) a cipő miatt meg ne szomorkodj, álom cipi marad attól! ha szebb nem is lesz, de kényelmesebbet biztosan találsz!

    VálaszTörlés
  10. kitettem a teareceptet az oldalamra, onnan is meg tudod csinálni, sztem nagyon fincsi lett. de persze az egész csak ízlés kérdése :)

    VálaszTörlés