2011. október 3., hétfő

monday

húh. elég húzós ez a hétfő...8-14ig, aztán 16-20ig suli, közben hazarohantam ebédelni, és kicsit dórival is taliztam :)) az esti előadásra pedig brigi is beült velünk, hogy újra iskolásnak érezze magát :D most viszont tanulnom kellene, holnap a félév első zh-ját írjuk, indulhat a szurkolás kicsiadrinak:) (2től kérem a csííít:D)...előtte viszont lesz egy kis szünetünk és valószínű, hogy a holnap nyíló árkádban fogjuk eltölteni az időt :D kíváncsi vagyok milyen lett, stbstb:)) próbálok vinni gépet, és fotózni nektek róla:)) ennyi kb, most rohanok is beletenni a tudást az agyamba...oda bele :D szinkronizálás indul......loaaaaaading....loooooaaaaaaaaaaadiiiiin......ERROR :D 







kicsit lepattogzott már a mosogatástól meg hajmosástól, de nekem tetszik:))

na ennyi fért bele az időőőőmbee:)) holnap remélem jövök hozzátok:)) ti meg ííírjatok soksok postot amit olvasgathatok:)) love u guys, adri





3 megjegyzés:

  1. Hajrá-hajrá! Én ma írok... és hát pfff. :)

    VálaszTörlés
  2. Te csináltad adri ezt a körmöt? Nagyon állati!:) Sok sikert :)

    VálaszTörlés
  3. igenigen én követtem el :D köszönöm:))) megvolt a siker, szerintem jó lett a zh, mindent tudtam:))

    VálaszTörlés