2011. október 20., csütörtök

love is in the air... or not?

már ezer éve nem voltam szerelmes. az én hibám lenne? túl válogatós lennék? hiszen ki vagyok én ahhoz, hogy azt mondjam valakire, hogy nem elég jó, csúnya, nemjófej, nem helyes, stb. pedig ilyenből rengeteg van. legalább olyan lehetne egy, akiért odalennék, akiért vágynék arra minden reggel, hogy a tökéletes formát hozzam, hátha találkozunk. azon izgulnék, hogy rámír-e, hogy mit gondol rólam, hogyan látott, egyáltalán tudja-e a nevem. akarom ezt az érzést, de nincs. ha lenne is, csalódnék. úgysem tudná a nevem, úgysem írna sosem. . . 
ilyen nehéz lenne? annyi mindenkit látok szerelmesnek lenni. az utcán, az iskolában, facebookon.. vagy ez csak kívülről tűnik ilyen szépnek? vajon mindenről el tudnak beszélgetni? vajon tényleg jól érzik magukat együtt? vagy csak kellett nekik valaki, és egymással szembe jöttek az utcán? nem hinném. nekik az van meg, ami nekem úgy hiányzik? érzik azt az érzést, amire én úgy áhítozom? vagy nekem a legjobb? egyedül, szabadon? azt sem tudom mit akarok. elképzelek egy tökéletes világot, tökéletes srácot, tökéletes szituációt és ahhoz hasonlítom az én nagyon is tökéletlen világomat. így persze, hogy nem megy. irigykedhetem a boldogokra, de ők együtt azok. én lehet azt a srácot észre sem venném, aki másnak egy hatalmas kincs, és fordítva. be kellene érnem akárkivel? nem hiszem. inkább maradok egyedül, mint csak, hogy legyen valakim. nem akarom megpróbálni, majd két hét után kidobni..vagy kidobódni. nem akarom. és igen, hibás a világ, hibás a sok-sok film, a sorozatok, az idézetek, a képek, a boldogság örök hajszolása. . .  mi bajom lehet? semmi okom az aggodalomra. de mégis..... adri, mikor leszel boldog? soha? ez is egy opció. 




tudom. fejbe kéne csapni jól, és megszűnnének egyből a hülye gondolatok :D inkább megyek is tanulni, soksok ölelés nektek, kitartás a hét utolsó napján!! adrus


19 megjegyzés:

  1. Adri, teljesen egyet értek veled, mindenben, amit most írtál. :) és szerintem ne legyél megalkuvó, mert az az egyik legrosszabb dolog, amit tehetsz ilyen helyzetben, majd csak jön vki, aki akár szó szerint levesz a lábadról. majd amikor nem számítasz rá ;)

    VálaszTörlés
  2. Úúú nagyon szépen kifejezted, ami szerintem elég sok mindenkiben lejátszódik, vagy már lejátszódott, úgy ahogy bennem is....
    Szerintem így érezd magad jól a bőrödben, aztán tényleg betoppan valaki akire nem is számítanál...:) A boldogság általában mindig akkor jön :)

    VálaszTörlés
  3. Én is teljesen egyetértek veled!Nekem is sokszor megfordultak már azok a gondolatok a fejemben,amit fentebb írtál.Majd jön aminek jönnie kell,addig is élvezd tovább az életet :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen, ugyanakkor reálisan fogalmaztad meg azt, hogy mi megy végbe a mai világban és mi játszódik le rengeteg emberben. Azt tudom tanácsolni, hogy ne keresd, ne várd és ne is álmodozz róla: érezd jól magad így a bőrödben, szabadon és hopsz! Akkor, amikor a legkevésbé számítanál rá, majd betoppan az a nagy Ő. :) Nálam működött. :D

    VálaszTörlés
  5. Sokáig én is ebben a cipőben, de aztán egyszercsak belépett az életembe...a tiédbe is be fog, neked is jár, csak úgy,mint másoknak. Egyébként is...minőségre várni kell:D

    VálaszTörlés
  6. Ne keseredj el! Ez tényleg akkor jön, amikor nem számítasz rá. Nem kell megalkudnod, de vedd észre azt is, aki mondjuk nem az álompasi akit elképzeltél, mert lehet, hogy olyan nem létezik, az csak egy fantázia, a valóságban ez összetettebb. Lehet, hogy éppen ott van előtted valaki, csak nem vetted észre. :)

    VálaszTörlés
  7. Adrus!Komolyan a szívemből szóltál,teljesen egyetértek azzal amit írtál!:)Mondhatjuk úgy egy cipőben járunk:) Bár néha annyira eltudom szégyelni magamat akkor,mikor irigy vagyok a sajárt barátaimra,hogy ők boldogok stb...:S De majd jön az a fránya nagy Ő,vagy ha nem akkor átcsapok Carrie Bradshow-ba:) Élvezzük ki a szingli lét összes előnyét:)

    VálaszTörlés
  8. Tökéletes nincs,ha ezt elfogadod,már van esélyed :) Részemről csak az első látásra szerelemben hiszek,ha valakire elsőre nem mondom azt,hogy oké,tízszer gyorsabban ver a szívem és nem tudok várni,"mostkell",akkor csinálhat akármit,nem fog működni a dolog.
    Éppen ezért mindegy,hogy ki milyen helyes,mennyire okos stb,a szerelem nem erről szól.
    Amúgy azt hiszem akkor az igazi a dolog,ha minden mozdulat természetes,nem kínos a csend,nem kell kétszer kérdezni és szó nélkül tartja a fejed,ha a wc felett töltöd az éjszakát.

    VálaszTörlés
  9. Szia! :)))

    Körülbelül 10 perce találtam rá a blogodra és meg kell, hogy mondjam....ez az egyik legjobb magyar blog amit valaha is láttam. :) Egész egyszerűen imádom úgy ahogy van. :) Olyan szépen írsz, választékosan fogalmazol, látszik, hogy egy életvidám okos csajszi vagy, a képeidtől pedig egyből jókedvre derül az ember. Nagyon pozitív kisugárzásod van!!!!! Most főzök egy jó kis szilvás teát (megkívántam a képeid láttán) és végigolvasom az összes bejegyzésedet. :)
    Gratulálok, így tovább! :)
    Legyen szép estéd! :)
    Brigi

    VálaszTörlés
  10. Bár én csak képekről "ismerlek",de már ennyiből is lejön mennyire életvidám, pozitív,szeretettel és boldogsággal teli csajszi vagy=) Pár mondatot is elég elolvasni nálad, és pillanatok alatt felvidítasz.
    Szerintem is most élvezd ki amíg lehet, a szabadságot, kötetlenséget, és ha eljön az ideje
    lesz előtted valaki aki megdobogtatja a szíved, meglátja benned azt a rengeteg jót, amitől így sugárzol minden nap, és nem győz elhalmozni a szeretével:)
    Ne feledd, minden okkal történik!:)

    VálaszTörlés
  11. szépségeim!! nem gondoltam volna, hogy ennyi embert érint - érdekel - gondolkodtat el ez a téma, de nagyon örülök a hozzászólásaitoknak:)a tanácsaitokat próbálom megfogadni, az új olvasókat szívesen látom,köszöntelek titeket póniországban:)) Brigi;teljesen meghatottál!! :) remélem a többi bejegyzést is élvezed majd:))

    annnyira köszönöm lányok, pont ilyen kedves szavakra van most szükségem!!!! :)

    VálaszTörlés
  12. pont ugyanígy érzem magam, de fel a fejjel, valaki a múltkor azt mondta nekem, olvasott valami olyat, hogy egy fán is mindig az alsó almákat szedik le először. Mert a felső, érettebb, szebb, nagyobb almákért küzdeni kell, viszont csak türelem kérdése az egész, mert úgyis jön valaki aki meglátja a tökéletes almát, és képes érte felmászni a fára:)

    VálaszTörlés
  13. annyira örülök neki, hogy végre valaki megfogalmazta és leírta helyettem azt amit gondolok...:) ahogy már többen említették előttem egy cipőben járunk... :) kedves barátnőmet idézve: ,,nem szégyen arra várni aki igazán kell, legyünk kitartóak. egyszer majd csak elénk áll valaki és kinyögi, hogy "te kellesz" :)" addig pedig élvezzük a szingli létet! :)

    VálaszTörlés
  14. Csak kívülről szép :D Belülről néha több a szarkupac mint a boldog pillanat, de citromból csináljunk limonádét! :)

    VálaszTörlés
  15. Több lenne a szarkupac? Ez nem igaz!!!
    Ha megtalálod a PÁRODAT észre fogod venni. Azt aki gondolataiban, érzéseiben, létében a másik feled. Rájössz, hogy így kerek az élet. Nem véletlenül vagyunk nők és férfiak. Milyen unalmas is lenne nélkülük, nem? :) Még ha néha kompromisszumokat is kell kötni, DE a kompromisszum nem egyenlő a megalkuvással. Nálunk több mint 11 éve ég a láng. És nem kerestem, csak jött. Pont amikor nem kellett volna :) De ez így volt jól!
    Adrus, kitartás, addig pedig élvezd a próbálkozások ízét. Ha kell két hétig. Az egyik "két hétből" lesz majd a folytatás is.

    VálaszTörlés
  16. Én se ismerlek sajnos személyesen, de amit látok a blogodból az életedből egy nagyon szimpatikus aranyos, kedves lánynak tartalak! Szerintem se egyszerű az élet, se a szerelem. Sokszor van úgy, hogy azt hiszük, hogy meg van az a nagybetűs ő aztán valahogy az élet fura fondorlata azt hozza hogy mégsem. Abban biztos vagyok, hogy ha egymásra találtok azt tudni fogod; addig pedig sokat fogsz tanulni (sokszor pofonoktól tarkítva..). Nem megy könnyen a boldogsághoz vezető rögös út járása. :)
    Egy jó párkapcsolat, ami tényleg teljes és megértő. Ami úgy egész ahogy van, az nem hemzseg fellengzős facebook írásoktól nem kirakat és nem is reklám. Egy jó kapcsolat tartson az 1 vagy 100éve azt úgyis azok tudják/érzik akik benne élnek!
    Kívánok neked kitartást és kellő jókedvet, hogy te is megtaláld azt a fehér lovon érkező hapsit. :D

    VálaszTörlés
  17. ajj annyira drágák vagytok:) azért nem vagyok ám kétségbeesve (annyira:D) csak jól esett kiírnom magamból amit gondolok erről a témáról:)

    Szandra: drága vagy h írtál:)) nektek még soksok ilyen 11 évet:)) puszi a kissrácoknak is:))

    Samelike: köszönöm :)) egyetértek veled, szerintem sem kirakatnak kell lennie:)


    DRÁGÁK VAGYTOK!!!!! puszi mindenkinek!!

    VálaszTörlés
  18. Manapság a "szerelmet" divatnak tekintik... hogy mekkora arc vagy ha ezzel összejössz, azzal lefekszel.. netán megmondják ,hogy kivel kell lenned. Szerintem nem kell siettetni. :) Úgy is eljön az ideje, és akkor gondolhat bárki bármit..ha ő kell akkor vele leszel. :) Én is abban voltam,hogy nekem akkor inkább nem kell senki,minthogy beérjem egy olyannal aki iránt nem érzek semmit.. minden türelem kérdése. :) Amikor nem számítasz rá.. na akkor fog megtörténni,talán olyannal akire életedben nem gondoltad volna,hogy együtt lehettek. :) A másik, hogy tényleg túlságosan kifényezték a dolgot a sorozatok,filmek,stb. Benned meg óriási elvárásokat táplálnak... de attól, hogy nem olyan a kapcsolat,mint a képernyőn, attól még lehet jó a kapcsolat. :) Ne aggódj. ^^ Téged is megfog találni ez az érzés újra..ha akarod..ha nem ^^ Addig is élvezd független napjaidat. :D puszii pónihercegnő :* <3

    VálaszTörlés
  19. Pónim 4 hónapja, így vagyok ahogy te., de soha soha, nem kellett azért valaki h legyen melletem valaki. És van egy nagy különsbég, nem magányosok vagyunk hanem szimplán egyedülállóak, :) sokan azért vannak együtt a párjukkal mert egyedül nem tudnak létezni.... Hidd el PÓnim, hogy megtalálod azt a Valakit akit neked szántak, és tudni fogod, ott és akkor, h Ő az. És én is megfogom ! Csoda vagy ! ezt soha ne feledd !!!!!SOHA ! csók :)

    VálaszTörlés