2011. október 17., hétfő

a lagziról

...fogok most pár képet mutatni nektek:)) szombat reggel fél8-ra mentünk, vasárnap reggel 6kor jöttünk el :D ezalatt rengeteget dolgoztunk, viccelődtünk, nevetgéltünk, futottunk, vittünk, álltunk, felszolgáltunk, mosogattunk, kávét főztünk, minden, ami  a vendég javát szolgálja, megtörtént :D az unokatesómék is ott voltak vendégként, hajnalban már egyikük, Dani is segített nekünk mosogatni önszántából, nagyon édi volt, feltűrt ingujj, nyakkendő, mi, jar, és a soksoksok pohár :D:D egyébként nem sok időm volt fotózni, meg amikor vendégek is vannak, már nem is szeretek, hiszen van fotós, nem akarom h azt lássák, h én kontárkodni akarok, meg hát amikor a nagy pillanatok történnek, én jórészt ott sem vagyok (templomi esküvő stb), és a lagzi alatt is nekem a kiszolgálás a dolgom, nem táthatom ott a számat és várhatom a jó kis pillanatokat. így a díszítésről tudok pár képet mutatni:))












ennyi lenne, összességében nekem a hangulat, és az egész banda (szakácsok, vőfély, videós, fotós, felszolgálók(:P), zenészek) tetszett, a díszítés is, azt sajnálom csak, hogy az alap helyszín fala narancssárgára van festve, szerintem ez egy nagy hiba, hiszen tudják, hogy sok-sok ilyen jellegű rendezvényt tartanak itt, és szerintem nehéz hozzá jól díszíteni. 

remélem tetszettek a képek, holnap vmi személyesebbel jövök:))) most pedig lefekszem pihenni, mert a migrénből nem múlt el semmi:S a tanulás is holnapra marad, egyszerűen nem fog az agyam:S remélem ti jól vagytok, puszik:)


9 megjegyzés:

  1. köszönöm szépen:))) jól esik az elismerés:))

    VálaszTörlés
  2. hű de szép volt minden :O imádom az esküvőket,gyönyörűen átadják a képek a hangulatát :)
    jobbulást a migrénnel kapcsolatban :(

    VálaszTörlés
  3. de szép képek!!!nagyon jó ez a lilás dekor!:)

    VálaszTörlés
  4. migrén.. áhh. részvétem miatta. átérzem..
    az esküvő.. csodamesés.!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Már írtam a testvéred bejegyzéséhez is: lagzizni akarok! :)) Nagyon jó fotók! Jobbulást; a fejfájás mondjon le!

    VálaszTörlés
  6. Milyen géppel csinálod a fotóidat?:D nagyon szépek mind:):)

    VálaszTörlés
  7. olympus e-450:))

    és lányok: köszönöm, drágák vagytok:))a migrén nagyjából elmúlt, még vannak utórezgések, de már sokkal jobb, köszi a gyógypuszikat:)) puszmóók

    VálaszTörlés