2011. október 31., hétfő

happy halloween:)



az előző postomhoz érkezett kommentek felvidítottak, meg kicsit kialudtam a tegnapi összeesküvés elméletemet, és bár még mindig nem olyan jó a kedvem, de megmutatom nektek, mit csináltam ma, vagyis inkább a délutáni részét. már nagyon gondolkoztam egész héten a tökfaragáson, de nem volt kedvem venni szegeden, itthon pedig mondta anya h nincs. így elkezdtünk sima főznivaló tököt faragni sziszivel:D aztán abból is csak egy volt, mondta apa h már csak cukkini van:D na mondom azért azt már nem kéne, így a faluban próbáltunk begyűjteni egy kis normi narancssárga tökit:D a harmadik szomszédban találtunk is, nagyon aranyos volt a bácsi, egyből kettőt kaptunk:))nem vagyok egyébként ilyen nagy ünneplős, se a hagyományos módon, se a halloween-i szokásokat illetően, de szerintem a tökfaragás mókás dolog:)

ja a hétvégén megpróbálkoztam a zoknis hajgöndörítéssel, hát nekem nem száradt meg másfél nap alatt, és így nem lett göndör:S

na de akkor tényleg jöjjenek a tökis képek:



éééééés:



:D
vajaska:D

éééééés ha  a tökök felöntenek a garatra....



(ezt az ötletet neten láttam, aztán pár ismerősöm is megcsinálta, én sem maradhattam ki a mókából:D)


tökfejek:)



és pár őszi pillanatkép a ház környékéről:


maszat kutyi:)



vajaskenyér:)


ennyi lettem volna ma, remélem szépen telik az ünnep/szünet nálatok:)) tökfilkópuszi

9 megjegyzés:

  1. vajaskenyér milyen nagy már :O szép képek :)

    VálaszTörlés
  2. úgy szeretem nézni a képeket nálad :) cuki kutyi:$

    VálaszTörlés
  3. bizony, nő mint a gomba a kis vajkó:)

    Thündérke: köszönöm:) drága vagy:)

    VálaszTörlés
  4. nagyon édik lettek a tökök:D a "tökhányós" képeken nagyon szakadtam:DDD

    VálaszTörlés
  5. Annyira cukiiiiiiiiiiiiiiiiii a tök. Ez első képetek meg mosolyra fakasztott.
    És gyönyörűek a képeid a ház körülről :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jók lettek. szépek a képek is, főleg a levelek az udvaron. :)

    VálaszTörlés
  7. hehe a tökhányósokon én is röhögtem egy nagyot!!! :D

    VálaszTörlés
  8. köszi lányok:)) reméltem h csempészek egy kis vidámságot a napotokba:)) xoxo

    VálaszTörlés