2011. október 24., hétfő

good night

(forrás:weheartit.com)


KELL egy ilyen!!! nagyoooooooooooon szeretném:)

anywaaaay...mutattam már az új baglyos szerzeményem? egy nyaklánc, szerintem csudiszép:)még múlthéten újítottam:) from h&m :)

frissítés (kedd 13.40): kérésre itt a nyaklánc színesben is:) gyors lekattintottam nektek, most megyek vissza suliba, begyúrtam a pizzatésztát, este jönnek a lányok vacsizni és forralt borozni :))remélem jól sikerül a pizza, meg minden:)) puszi
vajast is nagyon érdekli :D


na ilyen:)) 

egyébként az ilyen kisebb "postok" lehet jobban élnének facebookon. szerintetek csináljak fb-os oldalt a blognak??  a hónap végéig tudtok szavazni erről az oldalsávban, utána meglátjuk mi az eredmény:)

jó éjt szépségeim:) adrus

6 megjegyzés:

  1. Ezt a láncot a tesóm is kinézte! Olyan kis cuki :) Meg a csizma is nagyon édes :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó pofa ez a bagoly imádat, főleg hogy a tutyin is megjelenik. :D
    Én valahogy nem kattantam rá a face-re, szeretem az ilyen kisebb postokat is amit írsz!

    VálaszTörlés
  3. jajj, én is kinéztem ezt magamnak!! http://www.accessorize.com/ itt lehet megrendelni :)

    VálaszTörlés
  4. Tünde, én imádom, szerintem jó sok szettet fel tud dobni, és annyira nem is kell hozzá alkalmazkodni, mondjuk arany, de már láttunk arany-ezüst színű kiegészítőket együtt szóval no para ez se :D

    Samelike: annyira nem imádat, de egyébként tetszik nagyon, de szerintem több cuccom nem lesz baglyos:)) köszi a véleményt :))

    Nyuszi: akkkooor go for it, vedd meeg hát olyan jó:))

    VálaszTörlés
  5. Nem mutatod meg színesbe is a nyakláncot?kíváncsi vagyok milyen úgy:)

    VálaszTörlés