2011. október 30., vasárnap

feel lonely



...

8 megjegyzés:

  1. Szia! Hát én most nem tudok vidítót mondani, speciel én is magányosnak érzem magam... Viszont így máris ketten vagyunk. Csücsüljünk kicsit a völgyben, holnap jön az újabb hegycsúcs :)
    Zsó

    VálaszTörlés
  2. Akkor én most ismeretlenül is megölelgetlek virtuálisan, mert már sok vidám percet okoztál nekem a nagyon rossz periódusomban, s csak remélni merem, h picit tudok törleszteni. Tessék mindenféle netes vidám tartalmat kutatni, meg valami fini édeset nyammogni (én forró csokit javasolnék, de tudom, h a bloggeres önjellemzésedben a kakaótól megfájdul a pocid (:D, persze csak a mondat megfogalmazásán és létjogosultságán vigyorgok, a mondanivalója már szomorúbb), szóval nem tudom, a forró csokival is ez-e a helyzet. Vagy a jó öreg Aranka főzős puding is hű barátom szokott ilyenkor lenni, nem is beszélve a legújabb felfedezésemről, a tejbegrízről (szigorúan elég folyósan és rengeteg kakaóval vagy fahéjjascukival).
    Jah és a legfontosabb, h azért bízom benne, h Vaji legalább melléd kucorodik! ;)

    VálaszTörlés
  3. öleled meg kisvajast! :) nézz valami jó kis filmet. (bár már reggel van, szóval remélem már jobban érzed magad)

    VálaszTörlés
  4. drágák vagytok:))Zsó, ha már ketten vagyunk, az nem is magány:))
    Dyna: a lelkemet nagyon körbeölelgette, amit írtál:)) isteneem, annyira imádnivalóak vagytok!!!! a forró csokit azért bejátszom, nem érdekel a hasfájás, majd okosan csinálom :D aa tejbegríz, lehet csinálok is egyet:)) vajas most kinn lakik itthon, mert anya nem akarja beengedni a házba, amit meg is értek, de sokat mászkálok ki hozzá és nyúzom, és mindig nagyon aranyos :)) kisvaji mindig felvidít, vagy a másik eset h annyi szétkarmol, hogy már azért sem tudok más problémámra gondolni:D:D
    csipkelány: puszillak!amúgy néztem tegnap filmet, a ház a tónál, hát nem a legvidámabb, de szégyenszemre most láttam először. de tetszett:)
    ani: kitartás pici, puszillak:)
    rozali, eperpanna, ilka: csók nektek is, minden kommentetek olyan jól esik:))

    LOVE U!!!

    VálaszTörlés