2011. szeptember 9., péntek

ünneplés:)



ott hagytam abba, hogy kezdem készíteni a kaját:)) végül pont mindennel készen lettem/lettünk, és 8-fél9 körül jöttek a többiek:)) 10-en voltunk:) mindenkinek nagyon ízlett minden (úgy izgultam), ettünk ittunk, nagyon jó volt, h nem kellett sietni sehova, nem bulizni indultunk, csak itthon voltunk :) próbáltunk vizipipázni is, de valahogy ilyen széndarabok jöttek belőle nagyon rossz volt:D nem tudom mi lehet, megpróbálom még jobban kitisztítani :D  ma pedig elugrottam a teszkóba megvenni a 2 farmer cicagatya szerűt, amit tegnap kinéztem:) elég vastag anyaga van, tényleg mintha egy farmer lenne, csak ilyen gumis:)) nagyon jóóó, kényelmes és szép:)) 2500 ft darabja:) most nemsokára pakolászok, aztán indulunk zitával haza, holnap pedig meló, úgyhogy valamikor vasárnap írok nektek:) csóóók <3 jah és képek nem nagyon készültek, a lányok ajándékáról csináltam gyors csak :) 


nagyon szép ez a kék, már úgyis le kellett mosnom ami rajta volt, mert a vége elkezdett lekopni:)

éa  a gatyeszok:))

na megyek is pakolni, szép hétvégét srácoklányok:)xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése