2011. szeptember 13., kedd

új lakó:))

vajaskenyér. ez a neve a kiscicánknak, amit otthonról hoztunk el zitussal :)) nagyon kis okos, nem szed szét semmit, az almot használja mosdónak és mindig dorombol nekünk :)) hajj nagyon édi:) most kicsit vele vagyunk elfoglalva, meg a suli...tudom h nem írtam egy ideje, de majd a hétvégi melóról is beszámolok, stbstb:)) vaji és én puszilunk mindenkit, hugs&kisses.

zitus és vajaskenyér:)

fények a lagziban:)







vaji nagyon imádja a laptopot :D

na ennyi fért ma bele, ma turiztam pár dolgot, azt is meg fogom nektek mutatni, meeeeg a macsekról bővebben is írok majd:)) ma petráékhoz vagyok hivatalos buli előtti újkori levesivásra (vodka,2pezsgő,energiaital,mandarinlé most:) :D:D aztán jatéban lesz kari bulink..mindenki tesis buliba megy, szóval remélem nem lesznek sokan:)) aztááán reggel suli, de majd vmikor estefelé jövök és mindenmindemindenről beszámolok ígérem:) most pedig zitussal vacsit csinálunk peti is itt van, eszünk aztán készülődök is :)) puszinyuszik.

8 megjegyzés:

  1. vajaskenyér-iiistenem de édes név :) meg a cica is az :)

    VálaszTörlés
  2. Áhh, lagziba akarok menni! :D:D Kár volt végignézni ezeket a fotókat :) A cicus pedig cukker! Puszi :*

    VálaszTörlés
  3. istenem, de éééédes. beleszerettem :))

    VálaszTörlés
  4. jajj de cukker :) és ez a néév :D :D na majd remélem hamarosan talizok vele :D meg Tutu is :D

    VálaszTörlés
  5. de cuki!! :) és a lagzis háttérvilágítás nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  6. köszi drágák:) most is itt csücsül és néz mint egy kismajom :D úgy imááádom, meg ő is minket, és képzeljétek turiztam neki egy nyuszit, azt is imádja:D jajj a lagzi díszítése pedig nagyon szép volt, csak nem volt időm több képet lőni:)

    VálaszTörlés