2011. szeptember 1., csütörtök

szabika bulija :)

niggadri :D



a hétfői mókáról még nem is számoltam be nektek:) egy jóbarátunk szabi betöltötte a bizonyos második X-et, ezt ünnepeltük a hobbykertjükön:) volt vacsi, torta, evés-ivás, medence, soksok sztori és vicces dolgok:) reggel pedig zúztunk haza, na ilyen szenvedéses hazajutásom is rég volt, meg a keddem totál pocsékul telt, de megérte :D azóta egyébként itthon vagyok, paradicsomlevet, lecsót, meg kecsapot rakunk el az irgalmatlan mennyiségű paradicsomból ami termett nálunk :D nem igaz, h nem lehetne elosztani és télen is teremne belőle, úgy imádnám:( na mindegy, szóval ezek vannak, főzőcskézek, kiscicázok, sorozatot nézek, és cikkeket írtam, pont nem régen fejeztem be őket, és küldtem el a főszerkesztőmnek:) ennyi lenne, hétvégén (szombat) dolgozom, de vasárnap grillezünk itthon megint, aztán délután költözöm majd vissza szegedre:) este pedig kolibuli lesz (nem tudom még megyek-e...) hétfőtől pedig kezdetét veszi a 3. félévem az egyetemen:) már megvannak az óráim, 30 kredit, és olaszt fogok tanulni nyelvként (angolra nem maradt hely, majd köv. félévben). ennyi, bocsi h ilyen tényszerű voltam, de már olyan esteee van:)) na pár kép, aztán irány az áágy :D

lányok:)

jó kis paprikás krumpliiii :D


petrabari

világtalan szektor:)

ez a kép nem mostani, csak most találtam meg és úgy imádom:)

és a reggeli 6-os tantárgyfelvétel... :D

ennyi lett volna most, jó éjt drágák :)




5 megjegyzés:

  1. Sok sikert a 3. félévhez! :)) És jó bulikat (bár az szerintem felétek alaplap:P) Ps.: Reggel 6-os tárgyfelvétel??????? Mivaaaaan?? Mon dieu..

    VálaszTörlés
  2. kösziköszi:)) haha igen általában úgy van:D jepjep, a karon is reggel hatkor volt, meg a SZTE-s közös választhatók, tesik minden reggel 6.... facebookon látni lehetett h csakis a szte-s egyetemisták vannak fenn, és mindenki szidja az etr-t :D:DD

    VálaszTörlés
  3. Szia! :) Lenne egy sulis kérdésem. Kell a 30 kredit az ösztöndíjhoz,vagy esetleg 28ra is megkaphatom? :) Köszi előre is

    VálaszTörlés
  4. szio:)) nekem első félévben csak 28 volt, nem vettem fel semmi választhatót, csak a kötelezőeket, és teljesítettem mindet, és kaptam is ösztöndíjat:) csak a végén 30-cal számolnak, azért jó legalább 30-cal nekiindulni, mert annyival fognak leosztani :) de a 28 is simán jó lehet, ha mindent teljesítesz, és jó eredményeket érsz el (nekem volt sok 5ösöm, de voltak 3asaim is) :))

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen,h válaszoltál,megnyugodtam. :)

    VálaszTörlés