2011. szeptember 25., vasárnap

otthome

már itt is vagyok szegeden, ki is takarítottunk, meg is ebédeltünk, most kicsi pihi, olasz fordítás, aztán szerintem korán szunyókálok, h fitten kezdjem a hetet:) addig is pár random kép a hétvégéről, nektek még további jó pihenést, holnap jövök:) puszicsók.











music <3


hosszú mi?:D

vaji otthoni tesói:)

szunyákoló banda:D

"ennnyiiire áááálmos vagyoook" :D

höh?!







padlizsánkrém:))

és a mai desszert: nutellás palko:)


na összevisszaságban ennyi volt a hétvégém:) most megyek át zitus szobájába filmet nézni vele és vajival és betolni a palacsintákat :) tiszta idilli :) szeretem ezt az életet:)) velük, veletek!! 

xoxo, adrus

6 megjegyzés:

  1. szióó! egy ideje küzdök ezzel a problémával, ami az lenne hogy nem tudom hol kell a laptopomon bekapcsolni a webcamot. nem tudnál segiteni ebben? :)

    VálaszTörlés
  2. szijus!! szerintem ez mindegyik típusnál másképpen működik. milyen laptopod van? nekem pl hp, és nekem a start menüben alapból kiadja h webcam. de talán az ilyen programok között keress rá, vagy a sima start menü alján a keresésnél h webcam, cam, vagy vhogy, és szerintem kiadja:)) esetleg ha megmondod tényleg h milyen gyártmány, akkor utánanézek meg érdeklődök h annál pontosan h találod meg:))

    VálaszTörlés
  3. köszi szépen :) toshibam van...én is kutattam már a neten hogy merre meg olyanokat is olvastam h kell hozzá külön progi, de sztem ez hülyeség mert tegnap facebookon sikerült beinditanom :D

    VálaszTörlés
  4. na hát toshiba nincs nagyon a közelemben,de szerintem vhogy a start menüben valami nagyon eldugott helyen a rendszercuccoknál ott kellene h legyen:) a fórumokon nem írnak hozzá konkrét programot? bár az szerintem is hülyeség m általában program nélkül, önmagában kép és videó rögzítésére alkalmasnak kéne lennie. :D

    VálaszTörlés
  5. jól látom h ombre nails? baromi szépek azok a kékek, miket használtál hozzá?
    (roni)

    VálaszTörlés
  6. jól látod bizony, itt még jobban látszódik néhány képen: http://poniorszag.blogspot.com/2011/09/nem-tudom-ti-hogy-vagytok-vele-de-en.html

    mindjárt leírom h h készült:D
    mindhárom lakk moyra, talán a 69, 88as árnyalatok, de nem nagyon azt találtam róluk neten, amit a csomagolás ír:D na mindegy, lényegében egy türkiz és egy elektricblue árnyalat, meg egy világos fehéres rózsaszín amit használtam. (amit a koralloshoz is). a kisujjamhoz világosítottam a türkizen, a gyűrűsön az eredeti türkiz van, a középső és a mutatón a két kéket kevertem egyre több sötéttel, a hüvelykujjamon pedig csak a sötétkék van:D nem tudom mennyire érthető így :D majd ha lesz időm, úgyis újra megcsinálom és majd lefotózom a folyamatot:))) és hát még mindig köszi a tippet, love ombre nails:)

    VálaszTörlés