2011. szeptember 22., csütörtök

ombre nails



nem vagyok az a nagy körmös típus, persze mindig kifestem meg színes meg ezaz, de nem vagyok szenvedélyes gyűjtő, sem vmi ügyes manikűrös, épp csak ami megtetszik azt gyors felkenem:)) a bikira blogon láttam régebben az ombre nails posztot, ami a színátmenetes körmökről szólt:)) már azóta többször is kipróbáltam, most megmutatom a legaktuálisabbat, rózsaszínes, korallos árnyalatokból kevertem ki a színeket:))








nekem nagyon tetszik:) kékkel akarom még megcsinálni gyorsan, meeeeg vmi szürkés feketés dologgal is jó lehet...meg zöld:D úúú:D na csók nektek:)

10 megjegyzés:

  1. ugye milyen jó dolog a körömlakkkeverés?=)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a tiéd is.:):)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. Úúúúú nagyon tetszik :) még nem láttam ilyet. Hogy csinálod a kikeverést?:)

    VálaszTörlés
  4. Jó lett nagyon! Lehet, hogy én is kipróbálom valamikor, mert nagyon tetszik, csak már az is elveszi a kedvem tőle, ha eszembe jut, hogy a lakkokat kell majd kevergetni :(

    VálaszTörlés
  5. lááányok! a lakkkevergetés jó! én már évek óta tolom.=P

    VálaszTörlés
  6. :))
    Andi köszi, most megcsináltam kékbe is,ez eddig a legjobb, holnap teszek fel ide update képeket!! :))
    Mesi: hát egy régi bankkártyatartó műanyag izére kicsöppentem őket és egy nem használt kimosott lakk ecsetjével kevergetem és viszem fel, bár van h a szélső körmök alapszínek és a belső 3at keverem csak ki :)) jó kísérletezgetést:))

    Sunny: na próbáld ki, jó móka, és szerintem nagyon jól néz ki:))

    VálaszTörlés
  7. nagyon ügyi vagy, szép lett :) örülök, hogy megtetszett és megcsináltad :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  8. Köszi adrus ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
  9. köszi Csipkelány!:)) mesi mindenképp, várom az eredményt:) én most megcsináltam kékkel, eszméletlenjóóóóó :D

    VálaszTörlés