2011. szeptember 19., hétfő

nyíregyháza :))

hajj mennyi mindennel lógok nektek:)) kezdjük ott, hogy a csütörtöki bortéres móka nagyon jó volt, még arról is jövök majd pár képpel, aztán másnap olaszóra délelőtt, majd pakolásztam és zúztam haza, miveeeeel szombaton hajnalban indultunk nyíregyházára:)) egyet ott is aludtunk aztán vasárnap délután jöttünk haza:) szombaton a vadasparkban voltunk, este vacsi, másnap pakolás, ebéd, városnézés, és haza:)) huu még nagyon kicsi áltsulis koromban voltam az állatkertben ott nyíregyházán utoljára, de azóta sokat változott, és huu nagyon jól éreztem magam, 10-18ig ott voltunk, gondolhatjátok mennyire elfáradtunk:) a kedvencem a kismajom volt meg a fókashow:) meg még egy csomó, olyan kis édik az állatok:) rengeteg képet készítettünk, briginél is volt egy gép, arról még nincsenek meg az alkotások, szóval még egy poszt majd tuti jön, meg lehet az enyémek sem férnek el egy bejegyzésben... lehet majd belinkelem a facebook oldalamat:) ma elég nyúzott voltam, 8-20ig suliban, hu kicsit örülök h vége a napnak:)) a holnap is hosszú lesz, szóval amint felrakom a képeket indulok is álomföldre:) bocsi tényleg, hogy ennyire ritkán írok mostanában, próbálom majd behozni magam:) remélem veletek minden okés, köszönöm h velem vagytok!!! love u all, adrus

és akkor a random képek a hétvégéről (bocseszkó ha sok lesz.. :D)
legjobb kirándulósízű szendvics:)











kedvenc kismajmi :D 

^^



másik kismajmi azaz én :D

fókashow:







sziszmivel:)


anyuci:)


szerelmes kismajmik 












kiscsalád:)




ééééés a szállás:



indulás vacsizni:)



aztán másnap városnézés:


ebéddel egybekötve

aztán siettünk is haza, mert ma mindenki dolgozott én meg suliba mentem:))

 tényleg bocsi h hosszú lett, holnap jövök még pár dologgal:))) jó éjt és szép álmokat bébik :)

7 megjegyzés:

  1. gyönyörű képek:) és szép vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek a képek, én is szeretnék ilyen jól fotózni! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezek a képek nagyon profik! Majmi. *.*

    VálaszTörlés
  4. köszi lányok:)) Rozali, csak gyakorlás kérdése:))

    puszillak titeket:))

    VálaszTörlés
  5. Most látom csak h voltatok nyiregyen is, tök jó az"itthoni" képeket látni a blogodon:D :-)
    Amúgy nagyon jó az összes kép meg a blog is!! :)

    VálaszTörlés