2011. szeptember 22., csütörtök

new design :)

na végre rávettem magam, és ezredszerre is belefogtam a váltásba. csak hogy eddig sosem sikerült elérnem amit akartam, és mindig a mégse gombra kattintottam. moooost viszont a cicus addig lépkedett a laptopomon és zitus annyi lelket öntött belém (meg szilvás sütit:D) hogy megszületett a végeredmény, ami hooogy őszinte legyek szerintem kurvakurvakurvajó lett :D:DD (bocsi a trágár kifejezésért :D) ahhoz képest meg főleg h mostanában eléggé alkotói válságban szenvedek, na meg nem tudtam nagyon adrissá tenni a blog külsejét. most viszont picit ismét magaménak érzem.. :) na azt hiszem hogy meg is érdemlek egy kis pihit, ez a hét elég punnyadósra sikerült, de érzem is h kell az ágy meg az alvás, iszom a teákat h ne legyek beteg. jövőhéttől majd beindul ismét az élet, és ígérem dóra - ha olvasod ezt - , hogy jövőhéten minden mókát bepótolunk :)) sokcsók nektek, itt egy pár bónuszkép:)

csak egy büügre tea :D 

vaji <3


na lassan szundizunk, én az ágyikómban, meg a cica is a sajátjában:) egy jóónagy párnája van a folyosón egy plüss sünivel és a nyuszijával :)) jó éjt vaji, jó éjt bloggerinák, jó éjt látogatók, jó éjt ismeretlen idegen:) 

xoxo, adrus





3 megjegyzés: