2011. szeptember 23., péntek



nem tudom ti hogy vagytok vele, de én imádom nézegetni az új blogkülsőt :D lehet nagyképűségnek hangzik, de tényleg úúúúgy örültem h sikerült:)) ma olaszon voltam csak, most házit írok épp, aztán ebédet csináltam itthon közben zita gépén garáználkodtam(aláhúzza pirossal a nyelv ellenőrző, nincs ilyen szó?:S) mert olasz szavakat kerestem neten, és a cicus is odaugrott, hát csináltam pár camos képet :)) most meg pakolok is, mert fél3kor indul a buszom amivel megyek haza:)) azt hiszem ez nyugis hétvége lesz, fura h semmi dolgom. brigi és aresz ma utazik ki olaszországba nyaralni, sziszi nem tudom hazajön-e, lehet csak apával és anyával leszünk :)) vasárnap majd jövök, nektek nagyonnagyon szép szeptemberi hétvégét:)))) ölel és puszil:adru



milyen debil feje van már:D azt hiszem felébresztettem:S:D

gyors ebéd, kávé

kék ombre

hu tegnap vettem egy sálat a cipőhöz és a táskához illőt:




olasz:)

kezdem megszeretni:)


eeeeeennyi lettem volna mára, sietek is, mert már megint késésben vagyok!! nem hiszem el :D CSÓÓÓÓK nektek, vigyázzatok magatokra!! lovelovelove.








10 megjegyzés:

  1. olyan jók a képeid :D és a cica fej mindent visz XD

    VálaszTörlés
  2. Rita, köszi:D igen a cicu odavág:D:D
    TÉNYLEG!!! dével...tudtam h vmi nem jól hangzik:D:D:D haha vicces:D köszi zsannu:))

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó a körmöd és vaji totál KO. XD XD igen igen D-vel van :D :D hehe vicces :D

    VálaszTörlés
  4. cuki ez a cica... kicsi punk így ébredés után :D

    VálaszTörlés
  5. igen, az tényleg garázdálkodás:D
    nagyon jó ez a köröm:)
    és iiigen,az új dizáájn is nagyon szép:)

    VálaszTörlés
  6. aaa a körmöd*-* annyira szépek a kéknél is és a korallnál is a színkeveréseid:) nem lehet betelni velük:D

    VálaszTörlés
  7. óó,ezek a körmök nagyon jók lettek :) szegény cica meg.. :D

    VálaszTörlés
  8. köszönöm lányok:)) puszil titeket vaji és szerény személyem is :))

    VálaszTörlés