2011. szeptember 6., kedd

mars

huh tudom nagyon régen írtam már, kicsit el voltam havazva, hétvégén dolgoztam, aztán költözés vissza suncity csodás életérzésébe, aztán kolibuli, majd iskola és iskola:)) most szünetem van, de 2re megyek órára :) ettem egy kis gombócot és máris felerősödtem:D már csak egy kávé kell mert jelenleg majd elalszom:)) este kari bulink lesz a retroban, de nincs valami sok kedvünk menni, meglátjuk még h alakul:)) majd hozok képeket, de most picit készülődök mert át kell öltöznöm, reggel hosszúgatya zakó mindennel, kicsit azért melegem lett :)legyetek jók, szép hetet az egyetemistáknak, jó munkát a dolgozóknak, kellemes semmittevés az otthon ülőknek :) love u guys:) xx


-A

3 megjegyzés:

  1. adri, engem az érdekelne őszintén szólva, hogy mitől ilyen szép a hajad? <3 :))

    VálaszTörlés
  2. nyuszi: hát nem tudom kb semmit nem használok rá, csak sampon és kész:) most tervezem h veszek balzsamot mert eddig még azt se:S:D nincs festetve meg semmi:)) de örülök h tetszik:)

    Ilka: köszönöm:)

    VálaszTörlés