2011. szeptember 29., csütörtök

love my friends

ma szinte az összes fontos barátommal(már akik szegeden vannak és lehetséges stb) tudtam/tudok lenni egy picit és ez jó érzéssel tölt el:)) pedig nem is volt betervezve, de így alakult:) reggel dóri feljött a telójáért, és délután is összefutottunk egy kutyasétáltatásnyi időre, turmixot is olyan rég láttam már:)  petrával rencsivel alap a tali a suliban, de most csomó időnk volt, üldögéltünk az udvaron, aztán egy kis kajcsi, vásárlás, fagyizás, később pedig zitussal itthon voltam:)) persze vele is alap a mindennapi kontakt mivel együtt lakunk, de így is minden átbeszélgetett percnek örülök vele:)) és hát itt van vaji is, minden napunkat feldobja a kismacsek amilyen őrült tud lenni :D éééééés még nincs vége, karin nemsokára jön, gossipgirlt nézünk, lazulunk :) még olasz házim van kicsi, de nem ronthatja el a napoooom :) egyébként megvagyok ám, bocsi h keveset posztolok, de alig van időm vmire :D kedden pl suliban voltam 10-18ig (4 különböző helyszínen = rohangálás a városban fel-alá), az utolsó 4-6ig tesi volt, aztán jöttem haza, nővéremhez, megint haza, spinning, utána atomgyors hajmosás készülődés, alapozás, buli :D elég vicces volt h 9kor még ott izzadtam a konditeremben, fél11kor meg már majdnem menetre készen iszogattam a lányokkal:)) turbóóóóóóóadri voltam:) na kb ennyi történt, vagyis nem mesélem el az egész hetet, de kb ennyi az izgi:) remélem veletek minden reeendben:)) puszinyuszi

petra:)







Dóri:

és tuurmix:)






rencsóó:)


éés én:)








vajaskenyér táncol :D:D:D 

szegedi kiscsaládom <3


xoxo, adrus







4 megjegyzés:

  1. jajj de jó hangulatú képek!! óó és milyen jó lenne egy közös filmezés is!!! még egyszer bocsi a reggelért - -' Ez a Vaji haláli :D ja és persze a képeket lopom :D pussz

    VálaszTörlés
  2. de édes a kutyus, meg a cica is :D

    VálaszTörlés
  3. váá,ez a táncolós kép mindent visz :D

    VálaszTörlés
  4. dóóóri, lopkodd csak:)) jaja filmezés, csak kéne vmi jót találni, még a sorozataimból is alig van új rész:S:D

    Csipkelány: köszönik a jószágok, azt üzenik, vaunyaúú :D

    Nóra: igen egyre viccesebbeket produkál a drága:D

    VálaszTörlés