2011. szeptember 21., szerda

egy kis szerzemény:)

tegnap rencsivel benéztünk a centrum felső részén található kínaiba, és nem lehetett mit tenni....egy-egy cipővel és táskával távoztunk :D ezek jönnek most, meg még egy kis elmaradás a múltheti bortér csütörtök estéjéről:) örülök, hogy a nyíregyházi képek tetszettek nektek, jól esik minden szavatok:) ééés már átléptük a 70000 oldalmegjelenítést:)) KÖSZÖNÖM :) drágák vagytok:) na de elég az érzelgésből, csapjunk a lecsóba:D




szóval ilyenek:) fűzős cipi, de nem a nagy durva fajtából, ez kissé kényelmesebb, biztosabb sarkakon álló (bár így is majdnem kitörtem a bokám benne egy egyenetlen járdán:D) nagyon gondolkoztam h megvegyem-e, de végül megtetszett. szerintetek?

és a múlthétről:



szabikával:)

vittünk sajtot, almát, összetoltunk asztalokat, jó nagy bandánk lett a végére^^

karin&chris

karinnal:)

ennyi voltam mááááára, holnap egy kis körmös bejegyzéssel jövök, tudom h nem szoktam, csak ezt most megmutatom, mert megígértem a bikira blognak h majd felrakom a képeket:))

puszi nektek:)) lovelove

7 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik a cipő és a tatyó is <3 :)

    VálaszTörlés
  2. köszi Tündérke:)) puszillaak

    VálaszTörlés
  3. úristen, cipővásár lesz a jövő héten, annyira tetszik ez a fűzős! *-* árat kérdezhetnék? :)

    VálaszTörlés
  4. hmm bor :D a cipő is és a táska is nagyon tetszik :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép a cipi :) Tegnap én is voltam, és én sem tudtam ellenállni egy újabb darabnak :) Nagyon jó cipők vannak ott fenn :)

    VálaszTörlés
  6. aries: 5 körül volt, azt hiszem:) 4900 vagy 5090 :D
    Roni: köszi:))
    Mesi: naa te milyet vettél??
    Milagroso drága: kösziiiiipuszi:)

    VálaszTörlés