2011. szeptember 6., kedd

csak az isi

ma úgy volt h 8-18ig suliban leszek, de mivel első hét van kb minden elmarad, vagy csak fél órás szemináriumok meg előadások vannak:) így sokatsokat sétáltunk egész nap, meg ültünk a suliban a klubban (vagy kávézó vagy minek nevezzem..majd holnap viszek gépet és lefényképezem, ilyen fotelos, tévés kávézós fénymásolós hely:D). 
ja és tegnap megnéztem a rossz tanárt..hát nem a legjobb film, de végülis nem is rossz, egynek elment:) és elkezdtem egy új sorozatot, a lying game-et, a pretty little liars írójától van ez is, hát csak két rész van fenn, azokat bepróbáltam, nem tűnik rossznak, de a pll szerelmet nem váltja ki, az most a legeslegfőbb kedvencem:) a big bang theoryt is befejeztem szóval nincs mit néznem most:S:D ennyi kb. most hajatvasalok meg ilyesmi, majd holnap jövök normi posttal, addig legyetek jók kisdrágák:)

pár kép összevissza:
otthonhagytam a cicukat, de mindennap mondom anyának h puszilom őket :D

minitigris:D



ootd details



ennyi lettem volna mára, ígérem holnap normi leszek :))) xoxo -A







9 megjegyzés:

  1. nem szeretem a macskákat, de ezek kifejezetten cukik! zabálnivalók! :D
    az a körömlakk meg hmm... csini :D

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. amúgy nekünk sincs most sorozatunk. :( mooo :(

    VálaszTörlés
  4. pll a legjobb, szerintem is :) bár gossip girl fan vagyok évek óta... :P the a lying game is tetszik :) szóval énis várom a következőket, főleg, hogy most a pll szünetre ment :/ :)

    VálaszTörlés
  5. köszi lányok:)) jaja gossip nálam is, de arra is várni kell még, pllből meg szünet, hát nem vagyok képes felfogni h nem látnak el megfelelő mennyiségű résszel :D:D

    VálaszTörlés
  6. Olyan csini az órád! :)
    Épp valami hasonlóra vadászok. Lehet azt tudni, honnan szerezted? :)

    VálaszTörlés
  7. jeans club, akciós volt de azt hiszem a télen vettem:S de ilyen kínaikban meg ilyen kis bizsusnál is látok néha tök jókat:)) remélem találsz gyors:))

    VálaszTörlés
  8. OOooo a jeans club jól becsődölt, azt már fújhatom. :D De köszi azért!
    Majd hegyezem a lokátoraimat. :)

    Jah, és Bogi voltam. :))

    VálaszTörlés