2011. szeptember 15., csütörtök

bor tér

tegnaptól újra boros rendezvény szegeden, hát nem csodálatos? most a Dóm téren rendeztek bor teret, kiállítókkal, kajázókkal, fellépőkkel, finom borokkal:) szerintem elég színvonalas, bár beszéltük, hogy a májusi borfesztivált jobban szerettük:) (de megfejtettük, hogy azért, mert az ilyen nyárindító, "örülünk, hogy kinn lehetünk a szabadban" fesztivál volt, ez pedig inkább lezáró) szóval nekem nagyon tetszik, ma is megyünk ki a spancikkal, bortúrás barikkal, zitusék is jönnek, mindenki összegyűlik:)  szép idő van, baj nem lehet:)) már van egy poharam is, majd lefényképezem, csak most elfelejtettem még:) és tegnap az egyik helyen még a tavaszi pohárból adtak, a képeken is az fog látszódni:S:D :)) ennyi kb, most készülődök is meg indulok, majd jövök ha lesz miről beszámolni :)) 
ja és pár kép még keddről, kari bulink volt a jatéban, a singben meg tesis buli, na hát mindenki a mi bulinkon kötött ki a jatéban, szóval tömeg volt meg minden, de előtte petráéknál voltunk, az jó volt, kicsit várnom kellett a szentistvántéren, ott kattingattam párat:)) na ti is induljatok el valamerre, akárhol is vagytok, mert ki kell használni a jó időt, meg h szorgalmi időszak van:) nehogy benn punnyadjatok nekem!!! csokolgászlak titeket drágák. adrusvoltam.



hát ez elég ergya kép, a lényeg h a barna bőrkabit a héten turiztam:)

bortér:)






vaji :)

frissítés, itt a pohár gyors lekattintottam:

xoxo, a

5 megjegyzés:

  1. húú nagyon tetszenek a képek :O :) a bőrkabi is eszméletlen jó ;) akkor majd este tali :)

    VálaszTörlés
  2. :)) köszi béb:) akkor majd hívjál ha jössz, váááárunk:)

    VálaszTörlés
  3. én is abban reménykedek, h kiturizok egy jó kabátot, mert a börkabátom maradandó károsodást szenvedett egy grillpartyn :/

    szupi képek :)

    VálaszTörlés
  4. Szia. Hol turizol szegeden? Mert én is turi mániás v.ok és most sorra zárnak be azok az üzletek amik kilósak. Én a gogolon vásároltam de már az sem jó, és most nem találok üzletet. Üdv. :Marcsi :)

    VálaszTörlés
  5. Imádom a képeidet...még mindiiig!!!:):*

    VálaszTörlés