2011. augusztus 12., péntek


tegnap voltam szabadtérin, a valahol Európában című előadást néztem, nekem nagyon tetszett, de majd külön posttal is jövök róla:) jó volt most végre szegeden is lenni kicsit, zitával voltam a legtöbbet, hiányzik már a közös életünk:) móka és kacagás volt ez a hét, most viszont megyek haza, holnap meló, vasárnap este jövök legközelebb blogolni:)) hétfőtől pedig gólyatáborba megyünk felsőbbévesként:))ti vigyázzatok magatokra, sok puszi:)
és íme pár kép még a hétvégéről, amivel adós voltam nektek :) 


réka:)


pityulka :D

sminknélkül vizeshajjal







rokonoknál:









itt mi fejem van már:D:D:D

és a hét eleje, csak ettünk és ettünk apával és anyával:



cukkinikrémlevest készítettem (ha érdekel a recept valakit, szóljatok leírom)

szecsuáni, már korábban leírtam, hogyan csinálom:)

és majd a szabadtériről vasárnap:)



ezzel zárom is soraimat (de régen használtam ezt a kifejezést :D) soksok jókedvet, vidámságot, jó időt és remek programokat kívánok nektek a hétvégére:)) adrus

8 megjegyzés:

  1. :) olyan aranyosak a képek

    Belinkelnéd nekem azt a posztot légy szíves, amin ott van a szecsuani receptje? :)

    VálaszTörlés
  2. Adrus! a hintaágyas fotón az a ruha nagyon jóóó :)) honnan van?

    VálaszTörlés
  3. Nekem a púderszínű szoknya fekete felsővel tetszik. Meg az összes kaja. Na, jó, nem a kukoricát utálom :P

    VálaszTörlés
  4. Vikii: köszönöm:) itt a link:
    http://poniorszag.blogspot.com/2011/06/szecsuani-adrusmodra.html

    Kyna: köszönöm szépen:)) az egy fekete turis felső, és egy púder szoknya, ami pedig a H&M-ből van, 1500 forint volt leárazva, nem régen vettem:) gumisdeerekú,nagyon kényelmes anyaga van:)

    Bog-Bog: köszönöm szépen:)) oo pedig a kukorica finom, na de a többi:)) isteni lakomaaaa volt :)

    VálaszTörlés
  5. juhhúú. :)) crazydance vagy breakdance volt? nagyon szeretem mindkettőt. :D

    VálaszTörlés
  6. na az a szoknya kell nekem. még szerencse, hogy kb 100 m-re tőlem van egy H&M :)) már megyek is :P köszi!

    VálaszTörlés
  7. ani: breakdance:) imádom én is a forgókat:)

    Kyna: oksi, remélem találsz még:))

    VálaszTörlés
  8. elmentem, persze nem volt :\ mondjuk azért nem jöttem ám el üres kézzel! egy fekete és egy púderszínű felsőt vettem :)

    VálaszTörlés