2011. augusztus 29., hétfő

szintelen

nahát vége a SZIN-nek, kicsit üres érzés van bennem, meg nagyon fáradt vagyok, egy-két órákat aludtam minden nap, én se értem h hogy történt ez, de vmit mindig csináltam és nem tudtam pihenni. utolsó este volt a kedvenceim, akkezdet phiai koncert:) végül csak emailben tudunk interjút csinálni, mivel siettek vissza pestre a rövid szines fellépés után, mert még éjszaka ott is fellépett said. :) mindenesetre már váltottunk levelet, és szívesen válaszol a kérdéseimre, szóval nem lesz gond. úgy izgultam:)) a konci egyébként hihetetlen jó volt, már többször voltam, de ez megint hatalmas volt:)) és jó volt, mert egy tartóbizgentyű tetején álltam, és eléggé elöl, szóval nem volt gáz h alacsony vagyok, simán láttam őket és tudtam tombolni :)) na ennyi kb, nem nagyon tudok mit mesélni, kicsit gyorsan teltek a napok, és későn érkeztem mindig, aztán hirtelen reggel lett :) de azért kár h vége, egy élmény volt:))

más: képzeljétek, van 3 kiscicánk. 3 vöröske és egy szürkés:)) ha gondoljátok írjatok név ötleteket, mert még nem találtuk ki h hívják majd őket:))) egyébként elég harapósak a kis huncutok :D majd hozok róluk képeket, éédik nagyon :)

most pedig nemsokára készülődök, halasra megyek szabika szülinapi bulijára, amit a hobbitanyájukon fog tartani:) lesz vacsi meg minden, a lányokkal megyünk hármasban:)

a héten pedig átnézem/megírom a cikkeimet, csütörtökig kell leadnom, most elég sok témám van, szabadtéri, szin, interjú akkezdettel, a szote bezárása... :)

jövőhéttől pedig suli, nagyon fura :) ti hogy álltok?? kell nagybevásárlás? vagy ti is 1 füzetet meg egy tollat használtok csak?






karin:)


remélem jól vagytok:)) sok puszi, adrus

5 megjegyzés:

  1. én szívesen írnék név ötleteket, de én kb. minden állatot hurkának vagy kolbászkának hívok, úgyhogy nem tudom, mennyire segítenék... :DD

    VálaszTörlés
  2. az eddigi kutyáink, maszat, pöszmet, meg ilyenek, és a régebbi kiscicánkat tökfőzeléknek akartam hívni, úgyhogy várom az ötleteid:P

    VálaszTörlés
  3. kóóbi :D:D az nagyon cuki! a sünikéket hogy is neveztük el Adri? azok a nevek is jók voltak bármik is lehettek :S amúgy tuti, hogy három macsek van, mindenkinek lehet saját cicuja. alig várom, hogy lássam őket! puszi :)

    VálaszTörlés
  4. Van cicanaptár :) ott minden napra vagy 2 cica név jut én onnan lopok neveket. BY: Marcsus

    VálaszTörlés
  5. adorján, meg ilyenek voltak a sünik nem? na a cicanaptárat lecsekkolom:)

    VálaszTörlés