2011. augusztus 26., péntek

szin



na itt vagyok egy pici szusszanásra, aztán szerintem letusolok hideg vízzel - megint, ma már negyedszerre :D a hét a szinről szól most nálam, már említettem h sajtósként vagyok ott, de nem olyan sok dolgom van, holnap este lesz egy interjúm :)) fotózni pedig még nem mentem ki, mert féltem a gépemet a koncerteken meg nem akarnék úgy bulizni, hogy tudom h ott a táskámban:S holnap délután kimegyek szerintem és fotózok, aztán hazahozom a gépem és visszamegyek:) ez a terv :))  úúgy izgulok:) életemben először veszek részt egyébként ilyen rendezvényen, és banyeeek, nagyon tetszik:)) az egész hangulat, a sok ember, de nem az az idegesítő tömeg, legalábbis engem még nem bosszantott fel a 2 nap alatt ilyesmi. szóval teljesen szinszerelmes lettem:) voltam csomó koncerten, énekeltem táncoltam, buliztam:) ajjj az interjú miatt pedig úgy izgulok, akkezdet phiaival fogom készíteni, ismeritek őket? szerintem hatalmas figurák, az összes zenéjüket imádom, századjára hallgatva is tudnak újat mutatni, azt írta valaki az egyik videójuk alá, hogy ha 200 évvel hamarabb éltek volna, most róluk tanulnánk irodalomórán..és egyetértek, olyan szövegeik vannak, istenem imádom őket:))már két koncertjükön is voltam itt szegeden :)








vigyázzatok magatokra kisbékák, én pedig szinezem tovább az életem:) puszil titeket szinpóni

5 megjegyzés:

  1. jaaaaaaaaaaaaajj, de irigyellek, hogy pooont velük:D
    tökjó. remélem ha kimész majd fotózni, akkor abból is kapunk majd képeket:)

    VálaszTörlés
  2. :)) szereted őket?? azt hittem már senki se ismeri, meg nem szokták nagyon a lányok szeretni, de én IMÁDOM őket:))) kép nem sok készült, kicsit fáradt vagyok a dologhoz,meg féltettem a gépecskét:S:( de majd válogatok a többiből, csomó album van:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem már annyira fájtak a lábaim, hogy nem tudtam elvonszolni magam Kezdet koncertre. :( Amúgy egyszer mintha elsuhantál volna mellettem a tömegben a tesóddal, de nem voltam biztos benne. :)

    VálaszTörlés
  4. jajj kár h kihagytad, szerintem hatalmas jó volt:))miken voltál?? jajj leszólíthattál volna vagy h kell ezt mondani, ha meg nem én vagyok, az kicsit szívás, de szerintem senki se haragudott volna:)) csak úúúgy suhanok:)) jól érezted magad??? puszi

    VálaszTörlés
  5. Igen, nagyon jól, voltam Subscribe-on, Hiperkarmán, Anima Sound Systemen, Intim Torna Illegálon ..., a legjobb az Anima volt, hú, még most is beleborzongok. :) Gondoltam rá, hogy visszafordulok és leszólítalak, de hömpölygött a tömeg meg siettem is, de majd jövőre. :)

    VálaszTörlés