2011. augusztus 9., kedd

szanaszét hét - happy ending, és a szülinapos hétvége :)

mivel holnap szegedre megyek apával reggel, és csak pénteken jövök haza, így még most este megírom a postot:) remélem nem bánjátok:))
szóóóval a második este után reggel az alsó és a felső szinten lakó 4-4es banda tagjai felváltva voltak fenn (szerintem a lentiek kamuznak na mindegy:D) és így az lett belőle, hogy mindenki sokáig aludt. mi azonban 11 körül már nem bírtuk tovább, kicsit pakolásztunk, és délben a többieket is felkeltettük egy 100as hangerővel sugárzott youtuberól benyomott ébresztő kürtjellel :D:D:D:D pacsii Kataaa:)) szerettek is érte a többiek na mindegy:D
összepakolásztunk, takarítottunk, reggelire csináltunk zöldséges tojásrántottát, meg némi bundáskenyeret :) mivel nem volt vmi meleg, ezért a strandos megoldást alapból kizártuk, és csak elvoltunk a nyaraló teraszán:) gyógysör, kártyázás, evés ivás:) délután zitus és karin az alvás mellett döntött, mi meg sok perces egyezkedés után arra jutottunk h filmet akarunk nézni méghozzá kinn és kényelmesen és mind a 6an:D ebből az lett h a belső szobából a nagy fakeretes ágyakat kivittük a teraszra és ott néztük a filmet:D:D készült a sok popcorn és minden happy volt :D utána visszapakoltunk, majd egy nagy röpimeccset tartottunk az utcán :D később már a korgó pocink hívó szavára elkezdtem gyárolni a vacsit, ami flekken pácos csirkemellet, fűszeres sült zöldségeket és sültkrumplit takart:) ebbőőőől hatalmasat vacsoráztunk, közben zitus nagybátyjáék is betoppantak egy újabb adag - most mojito  - koktéllal :)) később zola is csatlakozott hozzánk, éjféltől petraszülinapot ünnepeltünk és egy nagyon vicces utolsó este kerekedett a dologból levesfőzéssel a végén :D:D 5 körül feküdtünk le aludni, megbeszéltük rencsivel és dórival h 7körül lemegyünk fotózni a partra, mert akkor még ingyenes a belépés. na ebből az lett, hogy én felkeltem rendesen, dóri nem akart jönni, rencsi meg kb verekedett álmában, ő sem tűnt mozgósíthatónak, így turmixot vittem le sétálni picit, meg a gépemet, hátha tudok kattintani párat:) kóóborogtunk ott ketten turmixkával, amikor észreveszem h az egyik kereszutcából egy hatalmasnál is hatalmasabb kutya szágult felénk hangtalanul. gyorsba végig is gondoltam az életem, vagy ő nyír ki, vagy dóri, ha lesz valami baja turmixnak... a gazdija meg több száz méterről ordított h jamieee (vagy nem tudom már mi volt a hatalmas kutyi neve) NEEE!!! bíztató volt mondhatom....aztán azt is kiabálta, h nyugi nem fog bántani...azért ott megvártam h odaérjen, nem láttam helyes döntésnek elkezdeni rohanni mert úgyse tudtam volna:D végül csak körbeszaglászta turmóót aztán gyors el is jöttem onnan :D a parton sétálgattunk kicsit, tükörvíz volt, szép reggeli fények, csak kicsit húzott a fejem de azért lőttem pár képet:)) később pakolászás, cuccok keresése, betuszkolása, takarítás, majd bolt, és reggeli fergeteges szóviccekkel amiket meg sem próbálok elmesélni, hihetetlen volt, fulladásig röhögtünk :D 11-12körül jöttek apáék és el is hoztak haza minket rencsivel, aztán itthon ebédeltem és realizálódott h 20 perc alatt kell elkészülnöm, ha még aznap el akarok érni kecskemétre és onnan nyárlőrincre petráékhoz, akik a nővérével szülihétvégét tartottak:)
mindegy, megtettem a lehetetlen, összepakoltam, fejet varázsoltam és elkészültem 20 perc alatt, és robogtam is halasra, onnan brigiékkel kecsóra, ahol egy kis limonédé, egy kis shopping, és együtt mentünk nyl-re :) ott este egy kis buli, sulidiszkó hangulató, de én hatalmasat pörögtem :D majd hajnalban bundiiikenyér gyártás mert miért ne :D másnap szieszta a kertben, evés ivás kacagás, körömfestés, olvasás:)) este pedig újabb buli, tiszakécskén ezúttal :) nagyon bejön a parton található soksok szórakozóhely, a nádas beach-en voltunk a legtöbbet, mert szeretjük a dj-t aki ott játszik:)) koktéloztunk, pálinkáztunk, sültkrumplit ettünk és sokat táncoltunk :)) a végén a dj meglepett a kedvenc számunkkal, szóval tomboltunk egyet aztán záráskor eljöttünk és fellőttük otthon a pizsit:) nem sokáig, mert 8.50es vonattal jöttem hazaa..... az életemért küzdöttem a vonaton :D de megmaradtam, itthon elkészülődtem és mentünk is családi kajára rokonokhoz, mert búcsúú volt :D kiskoromban hogy imádtam istenem :D délután picit szundiztam kinn a hintaágyukban, aztán irány a búcsúúúúú. azért most kicsit visszatértem abba a korszakba, mert felültünk mindenféle forgókra, vettem egy órát is, tehát megvan a búcsúfia ahogy régen mondták anyáék mindig :D az ebéd meg a vacsi a rokonoknál vmi isteni finom volt, nyamm:) na azt hiszem ennyi elég is, mert már litániát írtam, ne haragudjatok de nem akartam mégjobban széthúúzni :S:D tegnap meg ma csak főztem meg anyáékkal voltam itthon, pár képet majd a héten hozok még ezekről is :))) tényleg bocsi h hosszú voltam:S:D



filmklub:D

nyammi:D



vizipipát gyárolok, és fényes a hajaaaam :D

T <3





és a reggelről pár:






és pár előzetes a hétvégéről :




hiányzik:)


na ennyit tudok feltenni, most valami hiba történt a képekkel, de ahogy hazajöttem szegedről ti fogjátok először látni:) élvezzétek ki a nyarat, jót ne halljak rólatok:)) puszil mindenkit adrusmami

6 megjegyzés:

  1. a lentiek nem kamuznak!!! :D:D híváslistás bizonyítékunk is van :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, de jól néz ki az a kaja! Még sose csináltam zöldséges omlettet, de lehet, hogy kipróbálom!

    VálaszTörlés
  3. jolvan hiszek nektek brigi :))

    Bog-Bog : köszi, nagyon jó is volt, próbáld ki:)

    Ilka: köszönöm szépen:))

    VálaszTörlés
  4. szia. meg lehet kérdezni , hogy a hajad színe eredeti e ? és reménykedem h nem és ha nem akkor milyen színűre van festve ? *-*
    és imádom a képeket amit csinálsz olyan mintha fényképész csinálná :)

    VálaszTörlés
  5. szioo Csillusshka: eredeti a hajam, soha nem votl még befestve, se színezve, semmi melír semmi. szóval nem tudok a szín megállapításában sajnos segíteni:S :) köszönöm a bókot, végülis félig fotós vagyok, szóval elvárhatók a "jó" képek:)) köszönöm még egyszer:)) örülök, ha tetszik:))

    VálaszTörlés