2011. augusztus 8., hétfő

szanaszét hét - beszámoló az első napról:)

együtt 8an :)

múlthéten kedden indultunk a csajokkal nyaralni:) én reggel pakoltam össze, nagyjából mindent sikerült elrakni, viszont  a kocsiba betuszkolni annál nehezebb volt:D már a hangcuccokkal megtelt kb a csomagtartó és akkor még voltak a táskáink, bőrönd, vizipipa, rengeteg kaja és piák, sörök, plédek stbstb. rencsit és petrát is felvettük, még ők is vásároltak, így eléggé málhás teherszamárként ülve a kocsiban indultunk el, amikor apának eszébe jutott h nem látta a laptopom....arra jutottunk h mindenki szerint nem is raktam be, a konyhaasztalon maradt...szóval hazazúztunk érte, de még így is mi értük hamarabb vadkertre a parkolóba, ahova a találkozót a csapat másik felével megbeszéltük:) szóval ott ettünk egy fagyit h teljen az idő, aztán megjöttek zitusék akik karint,katát és dórit hozták és persze turmixot:) a nyaraló, amit zita mamájáéktól kaptunk erre a pár napra, gyönyörű volt:) minden várakozásomat felülmúlta, mivel az ilyen nyaralós dolgoktól mindig félek, meg nem is vártam el h egy palota legyen, de teljesen szép volt:) ki is pakoltunk, apáék meg elmentek és neki is kezdtünk a mókának:) zene, sör, dumaparti, fagyűjtés, tűzrakás, nyárson sütés, iszi-miszi, világtalankodás, táncolás, éneklés, hardulás, pálinkázás koktélozás, evés ivás, pipázás, partyvideó felvétel, turmix és a nevesincs macska nyúzááása :) naaagyon joooo volt :) mondjuk a tűzrakás kicsit nehezen indult be, de végül sikerült..bezzeg ha erdőtűz van a napsurgaraktól, akkor ég minden, mi meg olajjal locsoltuk és semmi... :D na mindegy. nagyon finom volt minden, kaja-pia is :) nagy jénai tálban kevertünk be "levest" ami tálanként 1 üveg pezsgő, fél (nagy) üveg vodkát, két energiaitalt és vmilyen gyümölcslevet takart :) most csak az első napról fogok nektek mesélni mert túl sok kép lenne egyszerre, így külön írok minden napról a képekkel együtt:) ez az első este volt a legdurvább, fulltooootááál. imádtam:)) jöjjenek a képek az első napról, remélem valamennyire átadják a hangulatot.. :D nagyon sok lenne egyszerre minden napról, mivel kb 2000 kép készült a 3-4 nap alatt, három tükörreflexes gépünk volt nyolcunkra, szerintetek?:D és még így is kevesellem, valamelyik estéről alig készült.... :D

picit tele a kocsi :D

gyűjtöttünk egy pár gallyat na :D





turmix is segített :)


"na csaak egy falatooot lééééccci kariiin"

najooo:)




fél életem:)



zitustól kaptam ezeket, görögországból hozta nekem:) kagylók, és ez a csodaszép karkötő, imádom:))







turmóó, dóri éés kataaa:)















...és a hatás :D






turmixka belenyalt a vodkalevesbe:D alkohol nélkül már nem bírt velünk:D:DD kis dilis :D



édik :) kata,turmix, petra, rencsi::)

pálinka szerelmem




a partivideót nem merem felrakni, habár bemutatná a hangulatot, de vállalhatatlan :D remélem nem bánjátok a sok képet, és remélem nektek is tetszenek:)) ti barátokkal, vagy családdal nyaraltok? vagy kettesben? hol merre? meséljetek:)))én ezen kívül nem megyek semerre szerintem, de hátha meglepetés ér:D mennék szívesen bármilyen szép helyre, vagy tengerpartra (még sosem voltam tengernél:S)

na puszik nektek rengetek, holnap jövök a következő résszel :D lovelove, adrus

9 megjegyzés:

  1. úristen imádtam ezt a beszámolót*-* nyugodtan tehetsz még 2x több képet is:DD amikor a lány táncol turmixxal azon a képen sírva nevettem fel:DDDDD alig várom, hogy idősebb legyek és mi is menjünk barátokkal ilyen nyaralásra:D

    VálaszTörlés
  2. jaj köszi, féltem h úgy h nem volt ott valaki, nem élvezhető, de örülök h átjön másoknak is h milyen jooo volt:)) igen zitus megtáncoltatta turmóót :D egész tehetséges ritmusérzékű a kutyus :D:D:D én is még mindig sírva röhögök rajta :D a barátos nyaralások mindig jóók, biztos ti is jól érzitek majd magatokat ha mentek később:))nem sokat kell már várnod:))

    VálaszTörlés
  3. mennyipia:D:D :P nagyon király lehetett, minden átjön a képekről:)

    VálaszTörlés
  4. Már a képeken is látszik, hogy milyen jól éreztétek magatokat! :DD Nagyon aranyos az a cica. :)

    VálaszTörlés
  5. pedig nem is látszódik az összes:)) dehát 8 lánynak 3 estére kell is ennyi..:D:D vagy csak nekünk:D mindegy, elfogyott és még élünk szóval nincs itt baaaj :D örülök h tetszenek a képek, és átadják a hangulatot:))) a cicát el kellett volna hozni, nagyon kis édes volt:)

    VálaszTörlés
  6. jó kis kiruccanás lehetett- jó látni titeket meg azt a sok boldogságot:)

    VálaszTörlés
  7. igenigen, jól látod Milla:)) köszönöm, örülök h így látod:)) remélem nektek is jól telik a nyár:))

    VálaszTörlés
  8. Irtó helyesek vagytok! :) Turmix cuki, de az a cica világszám! :)

    VálaszTörlés
  9. köszönjük:))) igen a cica parádés volt :D

    VálaszTörlés