2011. augusztus 14., vasárnap

szabadtéri

csütörtök este a szabadtéri utolsó darabját néztem :)) erről mutatok gyorsan pár képet nektek:) később lehet felrakom a hétvégén készülteket, dolgozni voltunk és csináltam párat, majd ha jók, akkor pakolok fel:) holnap indulunk gólyatáborba, felsőbbévesként, szóval most pakolászok meg brigivel filmet nézünk:)) 

Valahol Európában: nem nagyon értek a színház világához, szabadtérin is idén voltam először, és most is úgy, hogy a főszerkesztőm ügyesen elintézte, hogy sajtósként bemehessek, a jegyemet már meg is mutattam nektek:) szóval mehettem próbákra és főpróbákra, de az első két darabról lecsúsztam, mert nem tudtam szegedre jönni, amikor voltak a főpróbák...ezt nagyon sajnálom, főleg a Víg özvegy érdekelt volna:S mindenesetre a Carmen is nagyon tetszett, de a Valahol Európában vitte a pálmát nálam:) nagyon nagyon tetszett, de inkább belinkelek két oldalt, amin találtok információkat róla, mint hogy én habogjak itt nem hozzáértően:S:D itt és itt találtok pár dolgot:)) na mutatom a képeket, de sietek is :)) 






nagyon tetszett a díszlet is :))


szünet:)


ahhoz képest, hogy elég messze ültem a színpadtól, szerintem elég vállalható képek lettek:) persze az élményt nem helyettesítik és a sztorit sem írják le, mert sokszor csak bámultam és csodáltam őket, el is felejtettem fotózni:D 




na tehát holnap gólyatábooor jhuuh. remélem jó lesz, a tavalyiről is írtam már postot, akkoriban kezdtem el blogolni, elolvashatjátok itt :D nagyon furi visszaolvasni magam, néha szoktam vele szórakozni :D mindig 0 megjegyzés volt :(( mostanában is kiugrok a bőrömből amikor vki ír ide, pedig régen megszokott volt h soha senki:):D na ennyi:) bocsi az összecsapott postért:) majd csütörtökön jövök vagy vmikor akkörül, bocsi, hogy mostanában ennyire eltűnök, de végre beszippantott a nyár:)) hétvégén pedig barbi búcsúbulijára készülök, londonba utazik és ezt ünnepeljük  siratjuk :) másnap pedig, vasárnap, kerti party nálunk, anyáék vettek egy hatalmas grillezőőőt már várom h kipróbááááljuk nyammi:)) ezek a tervek, legyetek jók, vigyázzatok magatokra:))adrus

3 megjegyzés:

  1. jujj de irigyellek a valahol európábanért :( :) nagyon jó képeket lőttél!!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Adriii! Szuperek a képek!!
    Ilyenkor annyira de annyira örülök, hogy sikerült elintézni a dolgot!!:))
    Jó gólyatáborozást!!:)
    & majd várom a beszámolót!;)cupppp
    Edaaa

    VálaszTörlés
  3. Adrii :) Jaj sajnálom, hogy csak most jutottam el idáig..de kicsit lemaradtam a blogolvasgatással. Nem baj, legalább ilyen hideg időben átüt hozzám a nyári hangulat. :D :) Nagyon szép képek lettek,és még mindig imádom a blogod. :) xoxo

    VálaszTörlés