2011. augusztus 18., csütörtök

suncity

ismét nagyon meleg van, és szegeden csak úgy pezseg az élet:) na jó, nem úgy mint egyetemi időszakban, hanem olyan nyáriasan, amit nagyon szeretek:)) voltunk a laposon sütögetni, majd a ligetfesztiválon, ma pedig jó nagyot sétáltunk szintén a ligetben dórival és turmixszal:) bár a hangulatom elég hullámvölgyes, és lehangoló, de mindegy:) a szemüvegemet már eléggé megszoktam, bár mivel távollátó így közelre néha elég furcsán állnak a dolgok, de csak azért használtam most mindenhova h hozzászokjak:) 
mint ahogy a képeket majd láthatjátok, csináltam egy 'új dorkót' magamnak..volt egy nagyon szakadt sima fehérem, amit összemostam a rózsaszínes kockásommal ezért szép kis rózsaszínes, narancsos púderszíne lett, majd egy táskámról leszedtem pár nagyobb méretű szegecset és azzal díszítettem:) igaz még mindig szakadt meg minden, de így nyáron sétálgatni simán felhúzom :)) na most megyek iszok egy bodzás limonádét, mert szomjanhalok :) remélem nektek szépen telnek a nyár lassan utolsó napjai:)) apropó, merre lesztek 20án?? én szerintem otthon töltöm, ma megyek haza, vasárnap pedig nagy családi grillparty lesz nálunk szóval arra készülünk majd elő :) esetleg ha anyuék kitalálnak vmi programot akkor mászkálunk vmerre 20án, nem tudom mit szeretnének csinálni:)) nektek bármi lesz a program, jó szórakozást, puszillak titeket, vigyázzatok magatokra:)) és ha a rosszkedv el is uralkodna rajtatok, ne hagyjátok!! ne üljetek egyedül szomorkodva!!! túl kell lendülni mindenen, kár rágódni a baromságokon, ami történik velünk az életben:) 

pár kép a hétvégi melóról is meg így ömlesztve mindenről:

durva színük volt...meg illatuk fuuhh..
nem nagyon volt időm fotózni, a díszítés után kattintottam párat, de az új párról meg a vendégekről semmit...


aresz & lackó




dórinak is jól áll a szemüvegem:))









nadrág: bershka 
felső:  turi
öv: f&f
cipő: converse
táska: londonból Brigitől kaptam ajándékba
gyűrű: kincses sziget
karkötő:ajándék


tutu:))






na nemsokára megyek haza, szép hétvégét nektek :)


xoxo, adrus

6 megjegyzés:

  1. Üdv a szemüvegesek világában, nekem is van, de nem hordom, pedig nekem állandóan kellene. Jó szórakozást 20-ra. Én ha minden igaz Bp-re megyek, remélem jó lesz.

    VálaszTörlés
  2. Szokjad csak a szemüveget, mert az előzőleg látott képeken nagyon jól áll! A szemüveg öltöztet, tartja a mondás, és milyen igaz :D

    VálaszTörlés
  3. húúúú hát a szemcsidet imááádom! :) egy kicsit megkívántam a szemüvegességet. :D mindig is kívántam vmennyire de most jobban! :D ja!! és ne csüggedj!!! ;)

    VálaszTörlés
  4. nekem is van szemüm, de én sem hordom,hopp.

    VálaszTörlés
  5. Sziaaaa! Nem ide vágó téma, de csak itt tudom leírni neked :) Kaptál tőlem egy díjat, amit itt tudsz megnézni: http://littlemissnaive.blogspot.com/2011/08/az-elso-blogos-dijam.html

    VálaszTörlés
  6. Rozali: nekem csak tévézéshez meg kivetítő meg ilyenekhez kell, de nagyon élvezem:)) 20án nem sok mit, de tegnap nagyon jól szórakoztam, majd jövök a posttal, ha laptopom közelében leszek:))

    Aries:köszönööm!! jajj nagyon jó, hogy szerintetek jól áll:) akkor bátran hordom:)

    Dóra: kösziköszi, neked is remekül állt, úgyhogy legalább egy kamut szerezz be:D

    Zsann: hh nem hordod? rossz vagy:P hordjad csak, tuti jóó:)

    Doraaa. : wohoo, köszönöm, nemsokára írok is a díjról egy posztot akkor, köszönöm itt is h megkaptam tőled!! :)

    PUSZI LÁNYOK:)

    VálaszTörlés